Nutribullet // Esimene suur võit


Ma olen omadega ikka nii rajalt maas, sest blogi materjali on nii palju, et varsti pole enam meeles, millest kõigest teile rääkida tahan. 
Ma pole tihe blogi loosidest osa võtja, aga kui teen seda siis üsna pea läheb see ka meelest. Novembri alguses oli minu üllatus suur, sest just mina, kes ma võidan üli harva, võitsin väärtusliku asja. Minule naeratas õnn Merrificu blogis ja sain endale nutribulleti. Blender, mida olin alati vaadanud, aga kõrge hinna tõttu ei ostnud seda. 
Kuni nutribulleti kätte saamiseni ei tahtnud seda hästi uskuda, sest võitmine pole lihtsalt minu rida. Väga lahe ikka, olen nüüd ainult sellega endale smuutisi teinud ja olen ülimalt rahul. Kiire, lihtne ja mugav.
Siiani on minu lemmikuteks smuutide koostiosadeks banaan, keefir marjad/spinat ja boost yourself pulber. 










Milline on Sinu suurim võit olnud? 



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Oo sellist tahaks endalegi. :)
    Kahjuks ei tule mul hetkel üldse meelde, et lähiajal midagi suurt või väkest võitnud oleks. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Küll see võit tuleb. Arvasin minagi, et ei võida ma midagi, kuid eksisin :)

      Delete
  2. Mina sooviks ka omale nii väga seda Nutribulletit, aga samuti kõrge hinna pärast on see siiani ostmata. ütle parem kust sa nii lahedad klaasid saanud oled?

    www.lauriita.eu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kallis on see tõesti. Klaasid on ostetud eelmine aasta Rimi kleepsude eest. Kuid ma googeldasin natuke ja leidsin ka lehekülje, kus neid müüakse http://www.shop-spiegelau.de/trinkglaeser/wasserglaeser/spiegelau-trinkglas-doppelwandig-doppelwandiges-glas-cremona-350-ml-2er-set.html :)

      Delete
  3. Palju õnne! Nii vägev võit. Mul sõbrannal see on ja ta ütles, et asi on igati oma hinda väärt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suur Aitäh sulle Stella! :)
      Kui ma võrdlen seda enda vana blenderiga siis nutribullet on tõesti parem :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts