OOTD // 16.11


See postitus on draftis olnud juba üsna pikalt ning nüüd on ka viimane aeg seda teile näidata. Peale seda on üks OOTD postitus veel ja siis on aeg oodata ilusaid ja sooje ilmu, et saaks uusi postitusi teile teha. 
Pilte vaadates meenus, et need jalanõud, mis jalas on, neid enam pole. Jätsin need kodus järelvalveta ja Riki otsustas need katki teha. Kahjuks olid need nii ära näritud, et parandada enam ei saanud. Kui keegi teab, kust taolisi hea hinnaga saab, siis olen üks suur kõrv. Need jalanõud olid super head, mu lemmikud.

Küll on vahel tore kappides kolada ja leida riideid, mille olen lihtsalt ära unustanud. Nii ma mõni aeg tagasi kookisin kapist välja selle halli kleidi, mida piltidel kannan. Mulle meeldib selle kleidi lõige. See on küll ümber, aga need krooked ja asjad annavad juurde ning muudavad üldmulje kenaks. Muidugi ka materjal on pehmema poolsem ja mugav. Olen sellega käinud teatris, ühel kooli üritusel ja nüüd koolis. Kleit sobib igale poole kandmiseks. Ostetud on see New Yorkerist.








Mantel, kleit - New Yorker // Sall - Reserved // Kott - Gariunai turg // Jalanõud - H&M // Prillid - Instrumenatrium // Käevõru - Expressions



Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts