Rahva Raamat // Teraapilised MANDALAD värviraamat // Stabilo


Huvi värviraamatu vastu tekkis tänu kursaõele. Ühe korra Tallinnas käies sattusime Rahva Raamatu ja need nagu oleks mind seal oodanud :D Ega kaua ei läinud kui see raamat tuli minuga koju. Kuid ega ainult sellega läbi aja. Oli vaja ka pliiatseid värvimiseks ning kõige sobivamad tundusid Stabilo omad. Mina olen oma valikuga rahul. 
Olen mandaleid nüüd vahelduvad eduga värvinud ja mulle väga meeldib. Paras nikerdamine ja aeg lausa lendab. Valituks osutus "Teraapilised MANDALAD värviraamat", kuna see meeldis mulle enim. Kuid kogu aeg poodides nende kogu täieneb ja igale maitsele peaks midagi olema. Minu oma maksis 6€ ja pliiatsid olid umbes 15€. 
Seda kirjutades meenus ka see, et pole mandalaid ammu värvinud. Otsin asjad välja ja hakkan parem värvima. Veel viimased puhkepäevad enne kevadsemestri algust :)











Mida Sina neist värviraamatutest arvad? Omad ühte või rohkem? Milline sul on? Oled oma valikuga rahul?




Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Kas need läbi lehe ei imbu? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Algul kartsin sama, aga ei imbu. Lehed üsna tugevast paberist :)

      Delete
  2. Olen ka neid poes pikalt vaadanud ja ilmselt ostan lähiajal endale ja sõbrapäevaks saab kindlasti mõni sõbranna selle endale ka :)
    Aga mul tekkis sama küsimus, et kas need läbi ei imbu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kindlasti mine osta ja kingituse mõttena on see hea :)
      Ei imbu, lehed tugevast paberist :)

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Väga mõnusad pildid ja ülivägev värviraamat. Peaksin ka endale soetama ;)
    See on kindlasti sõltuvust tekitav :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peaksid tõesti selle ostma, sest see on mõnus tegevus ja tõesti aeg lendab. Mõnda üksikut asja värvin juba tervelt tund aega :)

      Delete
  5. minu jaoks on värviraamatute värvimine olnud alati väga rahustav ja teraapiline tegevus :) õnneks on mul kodus väike plikatirts, kellel lademetes värviraamatuid ja tundub, et mul on nende vastu palju suurem huvi kui temal :)
    viimati soetasin taolise mandalate värvimise raamatu mullu suvel Hispaaniast ning sinu postitus tuletas selle olemasolu meelde :)
    Stabilo tindipliiatsid on olnud mu lemmikud alates hetkest kui need meie turule üldse jõudsid ning siis sai neid ühekaupa ja hingehinnaga kunstipoest ostetud :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma poleks uskunud, et värviraamat võib nii mõnus tegevus olla.
      Küll su plikatirts ka ehk varsti aru saab kui tore tegevus see on. Stabilo pliiatsid on küll natuke kallimad, aga igati oma hinda väärt :)

      Delete
  6. Mul endal on kolm värviraamatut ja ma olen nii sõltuvuses sellest :D Kui vaba hetk tekib, kohe värvin aga tavaliste pliiatsitega ja suhteliselt ruttu saavad läbi. Peaks ka need ostma��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma pole seda raamatut otsast lõpuni ära värvinud (pikk tee veel minna), kuid mõtlen juba uue ostmisest :D Need stabilo pliiatsid on oma hinda väärt ja mina eelistan neid väga tavalistele pliiatsitele. Juba tulemus jääb ilusam :)

      Delete
  7. Lugesin eile su blogi ja täna sattusin Swedbanki preemiapunktide kingitusi vaatama. Sealt saab neid samu pliiatseid tellida :) Siiani olen vanade värvipliiatsitega värvinud, aga nüüd saan need ka ära proovida.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh kui lahe ja kindlasti proovi need pliiatsid ära ;)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts