Rakvere // Art Café


Sellest on küll juba jupp aega möödas, aga tahan teile ikka rääkida. Nagu viimases postituses SIIN mainisin, et tahame Art Cafe'sse kooki sööma minna, siis õe sünnipäev oli just sobilik. Kuna aga kõhud olid siiski natuke tühjad, otsustasime, et võtame kerge näksi ja siis kooki ka. Mina võtsin mingisugused kanakoivad magusa kastmega. Appi need olid nii head. Üpris vürtsikad, aga suussulavad. Raske on seda kirjutada, sest nende maitse tuleb meelde ja ajab isu ka täiega peale. Emme sõi mingisugust vegani salatit ja õde ka mingit kana. Ma olen üks suur otsustusvõimetu inimene ja otsustasime emmega, et mina võtan porgandikoogi ja tema sooja mustikakoogi, et saaksime mõlemat maitsta. Jälle apppi, aga see kook. Imehea, piisavalt mahlane ja need pähklid koogi vahel tegid asja lihtsalt super heaks. Emme kook maitses samuti hästi, aga minu oma oli parem :) ning õde jäi enda liistude juurde ja sõi jäätist puuviljadega. 
Peale seda külastust ootan, et saaks sinna jälle minna. Tahaks neid kõiki kooke proovida :)







Mis koht on see, mis Sind ikka ja jälle tagasi kutsub ja miks? 



Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts