OOTD // 21.10


Üha enam ja enam vaatan ma poes just kleite. Kui kunagi kandsil kleite väga harva siis nüüd võiks seda pea iga päev teha. Need teevad väga naiselikuks ja ütleks, et mugav on ka. Minu uustulnuk on pärit Reservedist. Tegu on mulle kui pikale inimesele väga hea pikkusega kleidiga. Nagu sügisele omane, ikka hallides toonides. Proovima minnes jäi teepeale ka sall ning mõtlesin, et prooviks koos kleidiga. Sall ja kleit sobisid omavahel super hästi. Nii need kaks riideeset minuga koju tulid. Mina olen nendega väga rahul ja just Reservedist olen viimasel ajal ilusaid ja kvaliteetseid kleite näinud (ehk ma alles avastasin selle poe enda jaoks). Kindlasti mine külasta ka seda poodi. 
Mõlema toote hind oli 19.90€ tk. 






Mantel - New Yorker // Kleit, sall - Reserved // Kott - Gariunai // Baleriinad - Italyna King // Prillid - Instrumentarium


Kust poest leiad Sina ilusaid ja kvaliteetseid kleite?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Vabandust sellise küsimuse pärast, kuid miks sa üldse üheski postituses oma noormeest ei maini? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma pole temast rääkinud, sest pole olnud põhjust ja vajadust :)

      Delete
  2. Varem ju rääkisid päris tihti? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nüüd ei ütleks küll, et temast tihti oleks rääkinud :)

      Delete
  3. Mul on sama teema, varem olin kindel pükste-inimene, aga nüüd tunnen, et mõne aja tagant lihtsalt on vaja uut kleiti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leian, et see on hea, sest oma naiselikkust tuleb ju kuidagi näidata :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts