Beautiful Autumn


Kolmapäeval sai kool üsna vara läbi ja ilm oli super ilus. Nii ma tegin oma toimetused arvutis ära ja otsustasin jalutama minna ning kaamera kaasa võtta. Ma pole seda varem teinud, aga mõtlesin, et miks ka mitte. Läksin hoopis mingit uut teedpidi kõndima. Kogu see ümbrus oli super ilus. Päike paistis, õrn tuul ja üllatavalt soe oli (või ma olin lihtsalt soojalt riides). Püüdsin ka mõne ilusa asja pildile. Jalutasin umbes tunnikese ja läbisin peaaegu neli kilomeetrit. Pärast oli nii hea olla. Keha oli värsket õhku täis. Tunnen, et istun siin ühikas liiga palju, et peaks kohustuseks võtma iga päev tunnikese väljas olema ja liikuma. 
Eriti üllatav oli minu jaoks ka see, et pea oli mõtetest üsna tühi või need korra tulid ja siis läksid. Ma suutsin mingil imeväel end kõigest väljalülitada ja ümbrust nautida ning sain ka uut energiat. Pole see sügis midagi nii hull :) 
Mis te sellistest postitustest arvate kui ma vahel jalutama minnes kaamera kaasa võtan?












Mis tegevusega suudad Sina end välja lülitada? Mis annab sulle uut energiat? 



Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts