Nails // Loverte

Ja jälle panin endale geelküüned. No ei pääse mina enam neist. Lihtsalt tundsin, et ma ei viitsi enam ise küüntega mässata ja läksin lihtsamat vastupanuteed. Nii ma neljapäeval käisin oma lemmiku küünetehniku juures. Idee leidsin juba varakult. Ning tulemusega jäin ka väga rahule. Lihtsad, tagasihoidlikud ja lühikesed. 

Nende piltidega saan ära näidata ka oma lemmiklõhnaõli. Mul on see varem olnud ning nüüd mõni aeg tagasi hakkasin seda taas tahtma. Käisin ja vaatasin ja nuusutasin, kuni lõpetasin enda piinad ja selle ära ostsin. See lõhnaõli on läbiaegade mu lemmik olnud ning loodan, et selle tootmist ikka jätkatakse. Oma lõhna tellisin Lovertest (vana nimi Levelzone) ja 50ml maksis 44€. 







Milline lõhnaõli on Sinu lemmik?



Teie Klaarika! :)

Comments

Post a Comment

Popular Posts