Evelin Ilves "Kirju"


Uskumatu kuidas aeg lihtsalt käest jookseb. Täna toon teieni oktoobrikuu raamatu (plaanis on veel kahest raamatust rääkida). Seekordne valik polnud tavaline juturaamat. Evelin Ilvese raamat "Kirju" tuli mu raamatute nimekirja kui see ilmus. Ma küll ei plaaninud seda veel lugeda ja üldse polnud plaanis seda veel osta. Olude kokkulangevuse tõttu osutus valituks just see. Ma isegi ei mäleta millal see oli, aga ühel neljapäeval läksin emme ja õega Põhjakeskusesse. Emps veel mainis, et millalgi peaks Evelin Rahva Raamatusse tulema. Just kui ta selle välja ütles, nägin plakatit ning see oli samal päeval. Me ei mõelnud väga pikalt ja otsustasime ka sellest osa võtta. Evelin rääkis raamatu tekkest, elust, vastas küsimustele ja jagas autogramme. Oli väga meeldiv tunnike. Tegu on minu esimese raamatuga, kus on autogramm sees :)
Natuke raamatust endast ka. Raamat sisaldab Evelini enda kirjutisi ning küsimustele vastamisi. Need viimased olid huvitavamad. Kuid mida lõpu poole raamat sai, seda huvitavamaks ka tema enda lood läksid. Minu jaoks oli "Kirju" taas midagi teistsugust ja rikastas mu raamatute kogu. 







Oled seda raamatut lugenud? Meeldis? Ehk käisid ka Evelin Ilvest kuulamas?



Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts