LUSH // Ocean Salt // Mask of Magnaminty // Bubblegum // Testrid

Olen juba pikalt endale tahtnud mõnda Lush toodet. Kuid alati oli miski, mis takistas seda. Nüüd mõni aeg tagasi otsustasin, et aitab, tuleb lõpuks ära tellida. Nii ma ostukorvi kolm toodet lisasin. Paki sain väga kiirelt kätte. Eriti tore oli see, et kui oleksin 25km raadiuses Rakverest elanud, oleks pakk koju toodud. Kahjuks elan kaugemal ja sain oma tooted kätte Itella automaadist. Karpi avades oli üllatus suur, sest seal sees oli peidus 2 testrit. Väga armas, et nii tehakse, see annab kliendil võimaluse tutvuda uute toodetega. Kuid mis ma ikka jahun, räägin parem nendest toodetest.




Esimesena proovisin näo-ja kehakoorijat. Kõige pealt kasutasin jalgadel. Koorija on mõnusalt teraline ja veega kokkupuutes ei sula osakesed ära. Tööd saab üpris pikalt teha. Ning eriti hea on see, et pärast jääb nahk mõnusalt rasvane? (ma ei leia sellele õiget sõna) Jääb selline kreemi/rasvakiht, nahk on hästi niisutatud ja ei vaja enam mingisugust kreemi. Arvan, et hea ka enne raseerimist. Proovisin koorija ka näol ära. Esmalt torkas ninna see lõhn. Koostises on mingi asi, mis mulle üldse ei meeldi. Nägu sai küll ilusti kooritud ja hiljem ei vajanud kreemi,  aga vot see lõhn ei ole minu a cup of tea. Mina seda rohkem näol ei kasuta, aga keha koorimiseks on super hea. 




Mask of Magnaminty

Teisena proovisin näomaski. Mask ei näe kõige parem välja, aga toime on sellel küll hea. Kannan maski endale Avoni pintsliga, super mugav. Kui see on peal olnud umbes mõned minutid hakkab nägu mõnusalt õhetama. Tekib tunne, nagu näol oleks külm, sest toode sisaldab piparmünti. Maski hoian näos 10 minutit. Nägin, et toode sisaldab väikseid osakesi. Nii ma otsustasin kasutada seda 2in1. Enne maha pesemist tegin maski niiskeks, koorisin sellega oma nägu ja alles siis pesin maha. Imehästi töötas ja tulemus on ilmselt parem. Nägu puhas ja klaar. Peale maski otsustasin ka kreemi kasutada. Nahk on siis eriti pehme. Tänu sellel heale tulemusele otsustasin hakata tegema näomaski pühapäevi. Igal pühapäeval teen maski, sest muidu ma lihtsalt ei suudaks järge pidada. Aga nägu vajab puhastamist ja miks mitte seda teha just nädala lõpus. 




Bubblegum

Huvi Lush toodete vastu sai just tänu huulekoorijale. Minu jaoks oli see midagi uut ja huvitavat. Kui ma selle kätte sain siis esmalt lummas mind selle lõhn. Meenutas lapsepõlve nätsukomme. 
Olen kasutanud seda nüüd kaks korda ja olen selle tootega rahul. Katkised huuled muutuvad tervemaks ja siledamaks. Huulepulga kandjatele kindlasti must-have toode. Ning ka mulle, kes ma olen kimpus katkiste huultega. Kasutan seda alati enne hambapesu, sest kui koorija suhu satub pole selle maitse pooltki nii hea kui lõhn. Olen tootega rahul ja julgen seda teilegi soovitada. Potsik võib alguses väike tunduda, aga kuna seda kulub vähe siis kestab ka see üsna pikalt.




Don't Look at Me (tester)

Armas Lush pani mu pakki ka kaks testrit. Esimesena katsetasin "Don't look at me" näomaski. Kui selle avasin siis natuke ehmusin, see oli niii sinine. Mida rohkem ma seda vaatasin, seda rohkem meeldima hakkas. Ega iga kord ei pane näkku sinist maski. Nii ma selle ühel pühapäeval ära proovisin. See potsik on täpselt üheks korraks ehk siis minul kulus kõik ära. Hoidsin seda 10 minutit peal ja läksin siis pesema. Algul tegin näo niiskeks ja hakkasin hõõruma, et teha maskist koorija. Umbes minutike kooritud ja pesin maha. Juba pestes oli tunda kui pehmeks nägu muutus. Mu nägu pole vist elus ka nii pehme olnud. Tahtsin ainult puudutada seda. Ning eriti hea oli see, et see vist esimene mask, pärast mida ei pea nägu kreemitama, winwin. Ja sel hetkel ma tundsin, et andsin sõrme ja võeti käsi. See on kindlasti toode, mille ma endale ka täissuuruses ostan.
Teine tester pakis oli samuti näomask, selle nimeks oli "Rosey Cheeks". Nagu ka nimi ütleb, on tegu üsna roosilise maskiga nii väljanägemuselt kui ka lõhnalt. Mulle meeldib roos ja selle lõhn, kuid see peab õrn olema. Selle maskiga tundsin, et lõhn on mulle liiast. Minu jaoks üpris vänge (lõhn püsib ka peale pesu üsna pikalt). Olin piisavalt kange ja kannatasin need 10 minutit ära. Lihtne peale kanda ja lihtne maha võtta. Kuna sellel puudusid koorivad osakesed (avastasin, seda alles maha pestes, kuigi juba potsikusse vaadates, oleksin pidanud aru saama) siis enne maskitamist võiks nägu ka koorida, et saaks parem tulemus. Nägu sai tõesti mõnusalt puhtaks, kuid mitte sügavuti (koorija). Üllatas ka see, et nahk tahtis natuke kipitada. On hea meel, et Lush mulle selle testri saatis, sest nii sain ma teada, et see mask pole mulle. Kuid see oli üks mõnus kogemus. Hakkan taas maski usku pöörama ja kõike tänu Lushile :)






Milliseid Lush tooteid Sina kasutanud oled? Kuidas rahul oled?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. ma pole tänase päevani ühtegi Lush'i toodet proovinud... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soovitan proovida :) Juhul kui kohe täissuuruses toodet ei julge osta siis nad lahkesti pakuvad ka testreid :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts