Amway // Artistry // Hydra-V


See oli vist septembri keskel, kui toimus Hydra-V toodete esma esitlus. Tuli ka minu postkasti kutse. Kuna ma elan Tallinnast suhteliselt kaugel ja käin ka koolis siis esitlusele minek oli välistatud. Amway meeskond oli aga nii armas, et saatsid mulle paki, kus sees olid mõned uued tooted. 
Minu pakikeses oli geelkreem silmadele, toitev niisutav kreem, värskendav toonik ja värskendav vahuks muutuv puhastusgeel. Tooted tundusid väga huvitavad ja andsin neile üsna pea võimaluse. Geelkreemi silmadele ma ei kasutanud, sest pole veel vaja. Kahjuks tuleb tõdeda, et teised kreemid minu nahale ei sobinud. Nägu sai tõesti super hästi niisutatud, aga kahjuks jäi see läikima ja see on üks suur EI. Ei saanud jätkata ka puhastugeeli kasutamist, sest tundus, et see toote tekitas mulle näkku punne. Tundus, et nägu ei saanud piisavalt puhtaks. Toonik oli iseenesest hea, peaks sellele ehk veel võimaluse andma. Kuid eks näis. Olen praegu endale head tooted leidnud, mis hoiavad naha kontrolli all ja ilmselt jään neile veel pikalt truuks. Kuid usun, et väga kuivale nahale on see sari väga hea, sest niisutus on tõesti suur. Üks pluss on ka see, et sarja lõhn on väga meeldiv :)





Oled neid tooteid proovinud? Oled rahul?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Mis tooteid sa kasutad,et näonahk nii hea välja näeb?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kasutan Nurme Seebi kitsepiimaseepi ja näokreemiks on Avoni Nutra Effects tasakaalustavat päevakreem. Kui varem olin truu Garnieri näokreemile siis see tekitab punne. Peangi uue Avoni näokreemi tellima :)

      Delete
  2. Mulle ei sobinud näokreem, kuna mul on rasune nahk, aga muud tooted olid minu jaoks igati tip-top :) Eriti hästi sobisid just näopesugeel ja toonik. Toonikut on mul vast kõige rohkem ka kulunud, sest kasutan seda nii hommikul kui õhtul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Näokreemiga oli mul sama teema. Näopesugeel tekitas punne, sest see nagu ei teinud nägu puhtaks, mida olen harjunud seebiga saavutama. Toonikuga mingeid halbu asju ei märganud, peaks seda uuesti proovima :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts