Lõunakeskus // Tiger


Möödunud laupäeval pidin käima õega Tartus. Kuna nägin, et nüüd on Lõunakeskuses uus pood Tiger siis teadsin, et läheme just sinna ostukeskusesse. Õnneks on kõik need poed ka seal olemas, kus õel oli vaja käia. Oeh see Tigeri pood. Juba esimene kord kui lihtsalt tiiru peale tegin, olin vaimustuses. Nüüd kui teist korda käisin olen veel suuremas vaimustuses. See pood on midagi mulle. Mulle meeldib igasugune pudi-padi :D. Sealt oleks tahtnud üle ühe võtta, aga säilitasin siiski enam vähem kaine mõistuse. Mis ma siis kõik ära ostsin? 2 pakki kõrsi (need vuntsidega kõrred näevad üli coolid välja), maksid 2€ pakk, popkorni topsikud, 3€ pakk, lõikelaud 5€, koogi/muffini kaunistused, 2€ pakk ja telefoni korpus, mis maksis 3€. Olen oma ostudega väga rahul. Plaan poodi külastada on enne jõule. Liiga tihti ei saa käia, sest muidu hakkab rahakotile :D













Oled külastanud Tigeri kauplust? Kuidas meeldib?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Kui ma viimati Tigeris käisin, siis ostsin sealt palju pisikesi vahukomme, lutsukomme ja ühe märkmiku. Tahtsin ka tegelikult ilusaid kõrsi, aga ma vist ei leidnud neid üles. Ma käisin Solarise Tigeris. Peaks Tartu omasse ka tsekkima. See lõikelaud on mu eriline lemmik 👍🏻

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, väikseid vahukomme tahaks ka, eriti kakao sisse :) Lõikelaud ja hea, sobib hästi piltide tegemiseks ka :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts