Laimitort


Eelmisel nädalavahetusel võtsin end taas kätte ja küpsetasin valmis ühe maitsva koogi. Idee tuli järsku. Vaatasin oma lemmikkokaraamatut ja silma jäi lihtne retsept. Vaja läks vaid mõnda asja kui võrrelda raamatus olevate teiste retseptidega. Põhi valmis šokolaadiküpsistest ja võist. Sisu valmis kondenspiimast, vahukoorest ja laimimahlast. Ilmselgelt vajas kook jälle ööläbi külmas olemist. Järgmine päev viisin seda emmele töö juurde, õde sõi, härrale viisin ka ning nad kõik kiitsid seda. Maitses see ka mulle. Tundub, et seda võiks nii mõnigi kord veel teha :)












Millal Sina viimati kooki küpsetasid? Mis kook see oli?




Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Näeb väga hea välja, kas retsepti ka palun saaks? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! :)
      Kirjuta mulle facebooki, saadan sinna retsepti :)

      Delete
  2. Vau, su toidupildid on nii ilusad. :) Mina küpsetasin viimati toorjuustukooki - või mis ma seal küpsetasin, möksisin kokku ja külmkappi. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seda on super hea kuulda, Aitäh! :)
      Toorjuustukoogid valmivad üsna lihtsa vaevaga ja maitsevad ka hästi :)

      Delete
  3. Miks siia ei võiks korraga retsepti panna? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tegelikult on retsept tekstis kirjas olema, aga lihtsalt ilma kogusteta. Ma olen küll alati mõelnud selle kirja panekule, aga alati meelest läinud või pole koka raamatut minu läheduses. Ning osad retseptid on väga pikad, et lihtsam on soovijale pilt saata. Kuid ma võtan seda arvesse :) Aitäh, et ütlesid!

      Delete
  4. Sooviks ka retsepti:)!

    kmerilin.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuna mul pole ühikas seda kokaraamatut siis ole hea ja kirjuta mulle facebooki, et retsept sulle sinna saata :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts