OOTD // 30.09


Tahan teile näidata oma ühte outfiti, mille olen juba ära unustanud. See riietus viis mu mugavustsoonist välja, sest tegu pole tavalise pikkusega kleidiga. Kleit on põlvedeni, kuid kui ma seda komplekti poes proovisin, olin üllatunud. Tulemus nägi hea välja ja mina oli ka rahul. Nii ma seda septembri lõpus esimest korda kandsin. Sain nii mõnegi komplimendi. Mulle meeldib :)




Mantel, kleit, jalanõud - New Yorker // Kott - Leedu turg // Prillid - Instrumentarium




Milline riideese toob Sind mugavustsoonist välja? 



Teie Klaarika! :)


Comments

  1. Kas plaanid blondiks minna? :) Juuksed muutuvad aina heledamaks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei plaani, olen täiesti blond olnud ja ei sobinud. Lihtsalt vajasin väikest vaheldust :)

      Delete
  2. Saad siitpoolt ühe komplimendi igatahes veel juurde, sest SUPER hea näed välja! Outfit on 5+ (:

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts