Sara Shepard "Valelikud võrgutajad"


Igaühel on midagi varjata – eriti keskkoolitüdrukutel Spenceril, Arial, Emilyl ja Hannal. Spencer himustab õe poissi. Aria unistab oma inglise keele õpetajast. Emily armub uude kooliõesse. Ja Hanna kasutab ilu nimel üsna inetuid võtteid.
Aga sellest ajast saadik, kui nende sõbranna Alison jäljetult kadus, varjavad nad kõik veelgi suuremat saladust. Kust ma tean? Ikka tänu sellele, et ma tean kõike selle kohta, kui halvad tüdrukud nad olid enne ja kui üleannetud on praegu. Ja teate mis? Ma räägin kõik ära.

Juba kolmas raamat juunikuus. Tunnen end kui sõltlasena ja väga laisana. Kogu aeg silmad raamatus ja muud väga midagi ei tee :D. Kuid nii hea on lihtsalt lugeda ja muust mitte mõelda.
Riiulis ootas lugemist Sara Shepard "Valelikud võrgutajad". Soetasin selle vaid 3€ eest Apollost. Täishinnaga poleks ma raatsinud seda osta.
Nagu eelmisega raamatuga oli ka sellega. Alguses oli kõik nii segane ja olin loobumas. Ja siis järsku hakkasin asjale pihta saama ja kõik muutus huvitavaks. Terve raamat oli minu jaoks põnev ja lugemisisu ei kadunud. Nüüd on nii, et tahaks ka teist osa lugeda, aga vot selle eest 20€ ei raatsi välja käia. Kas keegi müüks seda mulle odavamalt? :D






Oled seda lugenud? Kuidas sulle meeldis?


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Kas sa inglise keeles lugemist oled kaalunud? Või loedki äkki inglise keeles ka? Igatahes Amazonist saab raamatuid ikka hulga odavamalt. Kui kunagi alguses inglise keeles lugema hakkasin, siis tundus küll kohati raske, aga nüüd olen nii ära harjunud, nii et eesti keeles on kohati lausa veider lugeda. Aga jah ma suht loobusin raamatupoest raamatute ostmisest, sest arvestades kui suur lugeja ma olen, siis ma oleks ilmselt juba pankrotis :D Vahel mõni saab soetatud ka eesti keeles, aga need on ka üldiselt soodukate ajal ostetud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen mõelnud sellele, aga kuna inglise keel pole mu eriti hea siis asi soiku jäänud. Kuigi tean, et inglise keelsete raamatute lugemine tuleks ainult kasuks, aga pole suutnud siiani seda tõuget teha :)
      Õnneks siiani veel kannatab ka täishinnas eesti keelseid raamatuid osta.

      Delete
  2. Ma olen ka inglise keeles lugenud, nt Lauren Conradi raamatuid, neid eesti keelde polegi tõlgitud, aga gossip girl nt inglise keeles lugeda oli liiga raske, nii et oleneb. Valelikke võrgutajaid pole lugenud, kuigi tahaks, kuid sellel raamatul põhinev sari - pretty little liars - oli küll alguses vägagi põnev :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks alguses peaksingi valima midagi lihtsamat. Kohe alguses rasket raamatut lugedes kaotaksin isu inglise keelse kirjanduse vastu :D Eks näis mis tulevik toob, kas astun selle sammu ära või mitte :)

      Delete
  3. Ma raamatut pole lugenud aga vaatan seda sarja, hetkel on käimas 7. hooaeg. Paljud ütlevad, et raamat ja sari pole päris üks ühele samad, kuid minu jaoks teebki see asja veidi huvitavamaks. Esimese hooaja vaatasin vist vähem kui nädalaga ära :D Vaatan sarja netist inglise keeles ning see on väga hea praktika :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sarjade vaatamine inglise keeles on tõesti hea. Kunagi vaatasin 90210, peaks nüüd midagi uut vaatama hakkama :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts