EVO the therapist calming šampoon ja palsam


Küll minul võtab toodete testimine kaua aega. Seekord räägin teile Evo shampoonist ja palsamist, mis mulle lahkelt testimiseks saadeti. 
Esmalt võlus mind toodete pakend. Hoopis midagi teistsugust. Hästi lihtne, aga tõeliselt pilkupüüdev ja see super äge tekst potsikutel. Mina olin müüdud. 
Lõhn on toodetel üsna omamoodi, aga mind see ei häiri ja vahel isegi täitsa meeldib.
Ainus miinus nende juures on kasutamine. Sampoon tuleb kenasti pudelist välja, sest on vedelam. Palsamiga on natuke raskem, sest on tihedam. Vahel ikka maadlen duši all ja mõtlen, et kolmandat kätt oleks vaja. Praegu olen asja toimima saanud, aga kui toode otsa hakkab saama siis läheb raskeks. Kasutan nii palju kui kätte saan. 
Sampoon ja palsam on mõeldud just minu juustele (kuivad, töödeldud). Peale sampooni kasutamist võib kergelt ära ehmuda, sest juuksed on ikka üpris kuivad ja sõrmed ei käi hästi läbi. Palsam muudab juuksed kohe mõnusalt pehmeks ja hästi kammitavaks. Ning hiljem kuivatades on juuksed toidetud ja kerged. Kuid ei saa mina ilma juukseõlita ja pean ikka seda ka lisama. Nagu toode lubab siis muudab juuksed pehmemaks ja tervemaks. Mina panin ka seda tähele, et antud toodetega püsisid mu juuksed kauem puhtad, WIN :)
Olen toodetega rahul ja tänulik, et mulle saadeti need testimiseks.






Oled neid tooteid kasutanud? Kuidas Sina rahule jäid? Tegid seda mis lubasid?


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Mulle meeldib EVO juuksemask (oranži graafikaga)

    Teised tooted pole väga istunud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahaks isegi teisi EVO juuksetooteid proovida, sest nendega jäin rahule ja tahaks nüüd sinu mainitud maski proovida :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts