Rahva Raamat // Raamatud kuni 80% soodsamalt


Suur raamatute lugeja nagu ma olen ei läinud minust mööda Rahva Raamatu soodukas. Valisin kodulehelt mõned raamatud välja, mida kindlalt tahan ja poes olles ehk mõni veel. Leidsin nimekirjast 3 raamatut mida tahtsin ja poest leidsin veel 2. Ma oleks rohkem võtnud, aga hoidsin ennast tagasi. Need 5 raamatut läksid maksma 21€. "Sisalik pagasis" 7.10€ (17.90€), "Regina. Mu imekaunis võitlejanna" 1.89€ (14.69€), "Jooksuga Keeniasse" 1.75€ (7.07€),  "Süvahavva" mõlema osa hind 4.90€ (18.90€). Mina jäin ostuga rahule ja ootan juba uut soodukat.
Raamatud saad välja valida/koju tellida SIIT (kampaania kestab 01.07-14.07). Praegu on ka hea pakkumine. Kuni juuli lõpuni on Omniva postikulu vaid 0.99€. Valid suvelugemise nende kodulehel välja ja tellid koju. Ei pea poodi minema :)







Oled käinud Rahva Raamatus soodsaid raamatuid ostmas? Millise suvelugemise sina välja valisid?


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Süvahavvat soovitan väga lugeda 😊 minu arvates kõige parem raamat, mis filmi/sarja järgi tehtud on 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma Süvahavvat telekast ei vaadanud, aga nüüd kui soodukaga müügis olid tundsin, et võiks läbi lugeda :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts