Stig Rästa "Minu Kennedy"


Ühel heal päeval läksin palverännakule, kus kõndisin jala läbi Hispaania 800 kilomeetrit. Sellel teel pidin alguses kirjutama väikese reisikirja, mis aga muutus hoopis minu enda elu üle mõtisklevaks raamatuks. 
Raamatus avaldan oma lapsepõlve tagamaid, kasvamist Lasnamäel ja oma kogu arengut tänasepäevani. Kogu rännak on kirjas ajalises järjestuses, vahele pikitud erinevaid meenutusi oma elust. Samuti arutlen enda elu kõige tähtsamate asjade üle nagu narkootikumide, alkoholi ja muude meelemürkide tarbimine. Ning mis seos on sellel kõigel minu erinevate tervislike seisunditega praegusel hetkel. Samuti räägin ka oma muusikukarjäärist ja ka viimasest osalemisest Eurovisiooni Lauluvõistlusest. 
Raamat on pigem enese üle ironiseeriv ja humoristlik. Samas ka loodetavasti mõtlema panev ja eeskujuks noortele.

Loodan, et te pole tüdinenud minu raamatu postitustest, sest juunikuus oli rohkelt aega lugemisele. Neljandaks raamatuks oli Stig Rästa "Minu Kennedy". See ootas juba talvest saadik lugemist ja tuli nüüd üsna spontaanselt minu kätte. Vaatasin, mis riiulis on ja valisin selle. Hästi mõnus ja lihtne lugemine + pildid. Saada teada kellegi elust selliseid asju on päris tore ja paneb ennastki mõtlema. Soovitan, kes pole seda veel lugenud :)




Oled seda lugenud? Mis mulje see Sulle jättis?


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Mulle väga meeldis, ütleks et üks parimaid raamatuid, mis viimasel ajal läbi loetud. Isegi vanaisa võttis selle minu käest lugemisest, mis on ikka väga üllatav, sest ta pole just väga raamatu inimene :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vahelduseks oli tõesti hea lugemine. No siis pidi küll hea raamat olema kui sinu vanaisa ka seda lugeda tahtis :) Loodan, et talle meeldis :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts