Avon // True Colour Perectly Matte huulepulk


Juba päris ammu aega tagasi sain Avonilt 3 kaunist, matti huulepulka. Olen neid vahelduva eduga kandnud ehk siis väga harva. Tuleb välja, et ma ei ole ikka suurem asi huulte värvija :D. Kuid vahel on tore mingi värviga katsetada ja proovida, kuidas mulle sobib.  Mõtlesin, et nüüd oleks küll viimane aeg neist rääkida.
Minule saadeti 3 erinevat tooni - Ideal Lilac, Posh Petal ja Perfectly Nude. Tegu on mattide huulepulkadega (muuseas, minu esimesed matid) siis on nii kihvt, et juba pakend ise on ka matt must. Nagu ikka on Avoni toodete disain hästi lihtne, aga kaunis.
Kuna ma pole terve päeva neist ühtegi huulepulka kandnud siis kahjuks teile püsivusest rääkida ei saa. Ma lihtsalt pole see inimene, kes terve pika päeva tahaks, et suu värvitud oleks.
Muidu on neid hästi lihtne ja mõnus huultele kanda. Pigment on samuti hästi hea ja värv jääb selline nagu pulgal. Huuled võiksid enne värvimist natuke tervemad olla, et tulemus kaunim oleks. 
Oeh, ikka ja jälle mõtlen, et võiks ju rohkem näole ilmet anda, aga kuidagi ei jõua tegudeni. Praegu kehtivas kataloogis neid ei ole, aga uurisin Avoni enda käest ja need pidid taas müüki tulema suve lõpuks :)






Oled kasutanud neid Avoni matte huulepulkasid? Kuidas Sulle need meeldivad?


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Ma tean, et see on praegu nagu nõme norimine, aga lugedes postitusest, et huulepulgad tulevad alles suve lõpus müüki, siis vaevalt, et keegi neid veel proovinud on :D Viidates sellele - ''Oled kasutanud neid Avoni matte huulepulkasid? Kuidas Sulle need meeldivad?''

    Tunduvad täiega mõnusad küll! Mulle ei meeldi kunagi nude värvid, aga see Avoni oma tundub eriti dreamy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma väljendasin end valesti. Need on enne müügil olnud ja suve lõpus tulevad taas :)

      Delete
  2. Minul on AVONi matist sarjast üks tumelilla ja olen sellega väga rahul. Kuid jah, talvisel ajal, kui huuled ketendavad, ei tasu neid kanda, tervete huultega palju ilusam ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tumelilla hea valik ;)
      Talvel üldse raske huulepulkade kandmisega, sest huuled suhteliselt tihti katki :D

      Delete

Post a Comment

Popular Posts