Outfit of The Day // 20.07 // Vapiano Tartu


Eelmisel nädalal käisime emmega Tartus, sest tal oli arstiaeg. Otsustasime natuke varem linna minna, et poodides kolada. Nagu ikka sain endale Zarast kleidi. Muide minu esimene ese sealt. Ning H&M Home osakonnast tassi ja sellele alustaldrik. Plaanis üks postitus ka teha, kus neid näha on, aga pole veel teostuseni jõudnud. Peale arsti otsustasime Vapianosse sööma minna. Alguses tahtsin küll salatit võtta, aga ei olnud midagi isuäratavat ja valisime pastad. Ma ei tea mis värk on, aga pasta täidab meeletult kiirelt kõhu ja pea kunagi ei jaksa portsu otsa süüa. Olen ma ainus? 
Seljas oli sügisel ostetud New Yorkeri kleit. Taasavastasin selle oma kapist. Sobib igal aastaajal kanda. Suvel siis jahedamate ilmadega. Piltidel näete ka mu uut kotti, mille endale Primarkist hea raha eest sain. Mulle nii meeldib see. Täpselt õige suur. Mahub ilusti ka mu uus arvuti + kõik muu vajalik :)

Kuna on blogi sünnipäevanädal siis on käimaska 3 kingiloosi. Facebookis SIIN (Boft Eesti), Blogis SIIN (Signal) ja Instagramis SIIN (Rahva Raamat). Kindlasti mine võta kõigist osa, sest iial ei tea, millal loosiõnn naeratada võib ;)







Kleit - New Yorker // Baleriinad - Italyna King // Kott - Primark // Päikeseprillid - Lindex // Käekell - Rademar (Polar M400)


Teie Klaarika! :)


Comments

  1. Sellised kleidid mu lemmikud! No ja vähe ei tahaks seda pastat praegu!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. See pikkus on nii hea :) Ega sellest pastat praegu ära ei ütleks jah

      Delete

Post a Comment

Popular Posts