Sylvia Day "Sinuga üks"


Gideon Cross. Temasse armumine oli mu elu kõige lihtsam tegu. See juhtus hetkega. Täielikult. Pöördumatult. Temaga abiellumine oli unistuse täitumine. Temaga abielus olemine on suurim võitlus mu elus. Armastus muutub. Meie oma on üheaegselt nii pelgupaik tormi eest kui ka kõige metsikum maru. Kaks katkist hinge põimunud üheks.

Sattun üsna tihti Rahva Raamatu kodulehele. Mõni käib sama tihti riiete lehtedel kui mina raamatupoe omas :D. Nii mulle vaatas viimasest vastu Sylvia Day sarja viies osa. Kui nelja esimest lugesin (saad nende kohta postitust lugeda SIIT) siis nägin, et on ka viies, aga inglise keeles. Mõnda aega tagasi ilmus eesti keelne ja minul oli seda otseloomulikult vaja. Rakvere Põhjakeskuse poes seda kohe saadaval polnud. Õnneks nad alati tellivad sinna kui soovitud raamatut kohapeal pole. 
Horvaatia reisil "Sinuga üks" ette võtsin.  Algus oli ninnu-nännu. Kõik oli neil ilus tore. Kuskil peale kolmveerand läbi loetud raamatust läks põnevaks. Sellist asja poleks ma osanud oodata. Vähemalt polnud terve raamat ilus armastus vaid natuke põnevust ka ikka :)







Oled Sylvia Day sarja lugenud? Kuidas sulle meeldis?


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts