Ebay #5 // Aladin Cotton Ball



Mina ja ebay  - ühed lahutamatud kaaslased. Eile otsisin kapist välja Aladini valguse pallid ja panin peegli külge. Klõpsutasin pilte teha ja oh seda õnnetunnet kui photoshopis tuli selline vägev tulemus, mida ma ka ootasin. Lõpuks lõppes asi sellega, et mina unustasin end paariks tunniks ebaysse neid palle vaatama. Tahtsin teist värvi ka ja armas Egle need mulle tellis, empsile tellis valged. Heameelega oleks igast värvist ühe komplekti tellinud, aga noh kõike korraga ka ei saa. Nüüd loodan, et need aladini pallikesed enne jõule kohale tuleksid. Mõttes on mõned pildi ideed, mida teostada tahaks. Eks näis, mis sellest kõigest välja tuleb. Juhul kui õnnestub siis räägin sellest ka siin. 
Muide, tegin ka oma esimese ebay tellimuse. Ootan ja loodan, et need ka minuni jõuavad. Ning ma poleks elus arvanud, et see nii lihtne on. Pidasin seda tõeliseks hiina keeleks, aga võta näpust, hoopis väga lihtne. Muidugi aitas mind ka Airi, päris üksi ma selle konto loomisega poleks hakkama saanud. 
Aitäh sulle! :)










Mis te neist piltidest arvate? Kust kohast ja mis hinnaga oled Sina neid Aladini pallikesi ostnud?


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts