Enne - Pärast #1


Võtsin end kätte ja näitan teile enne-pärast pilte, mis ma aja jooksul teinud olen. Kõik pildid on töödeldud Photoshopis. Osad pildi on JPEG failina ja nüüd viimased 2-3pildistamist juba RAW failis. Vahe on meeletu ja ei taha enam JPEG faili juurde naasta, kuigi nendega on natuke lihtsam tegutseda (mul vanemate arvuti ei loe RAW faili). Ise tunnen, kuidas ajaga muutuvad mu pildid ja õpin uusi asju Photoshopis kasutama. Pildid reastasin ajaliselt ehk nii saate ka teie paremini aru, kuidas nägid välja esimesed katsetud ja need pildid, kus olen asjast natukene teadlikum. Pikk tee on pildistamise/töötluse maailmas minna, aga ma olen õnnelik, et selle endale leidnud olen. Pildistamine/töötlemine on kaks tegevust, mis suudavad mul ennast täielikult välja lülitada. 
Muidugi pean tänama oma armsaid modelle, sest tänu neile ma oma kätt olen saanud fotograafia vallas arendada. Täna, täpselt 1 kuu tagasi, tegin oma esimese pildistamise. Ning nüüdseks olen ma pildistanud 4 sessiooni ja nii mõnigi on veel tulemas. 
Aitäh selle usalduse eest!














Mis te arvate, kas tasub ka tulevikus enne-pärast postitusi teha? Ning kuidas teile minu praegused pildid meeldivad?


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts