Ebay #4


Ma olen suur telefoni korpuste kokku ostja. Oman neid juba päris palju, olen neid jõudnud mitu korda tellida, aga vahepealseid pole lihtsalt jõudnud teile näidata. Nüüd tulid juba uued peale ja parema meelega näitan neid. Olin päris raske valiku ees, millised tellida. Ei taha neid endale liiga palju ka, sest üks hetk tahan telefoni välja vahetada (jumal teab millal see juhtub), sest 16GB (tegelikult on vaba mälu 12GB) jääb mulle kui pildistajale VÄGA VÄIKSEKS. Olen pidanud juba erinevaid rakendusi kustutama, et ruumi saada. Ja ajab ikka vihale küll kui tahad pilti teha, aga ei lase, sest mälu täis.

Jätkates, aga korpuste teemal siis valituks ostusid need kolm, mida alumisel pildil näha on. Tegelikult ootasin, et sinakas/roheline on plastikust, aga on siiski silikonist. Teised on natuke tugevamast materjalist, just see mustri osa. Ääred on neil ka silikonist. Neist kolmest meeldib mulle kõige rohkem üleni hõbedane ja just praegu see mu telefoni ka kaitseb. Sama mustriga oli ka teisi värve (SIIN - sellel lingil on ka triipudega korpus olemas) ja nüüd tunnen, et võiks ju erinevaid värve veel olla. Saaks vastavalt tujule neid vahetada. Mul peab valikut olema :D.







Kust kohast tellid Sina enda telefonile kaasi? 


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Aliexpressist ikka! Mul ka haigus tellida korpuseid ����

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts