REVIEW: Garnier // SOS-kätekreem kuivadele ja väga kuivadele kätele

Kreemi erakordselt niisutav koostis on rikastatud aurumist tõkestava toimeainega L-Bifidus ja võiseemnikuõliga, mis muudab isegi väga kuivad käed pehmeks, niisutab ja toidab sügavalt. Imendub kiiresti ega jäta käsi rasvaseks või kleepuvaks.

Ja ongi külm aeg käes, mulle tundub, et väljas on kohe väga külm, aga lihtsalt pole veel suutnud ära harjuda ja ma siiski eluaeg külmavares olnud. Külmal ajal meeldib mulle kodus olla. Kuid kui väljas käia, tuleks oma naha eest hoolt kanda ja sellel mitte kuivada lasta. Nii kui läks jahedamaks tundsin kuidas mu käed karjuvad kreemi järgi. Nagu on teada, olen üsna kuiva nahaga, siis nüüd ma lihtsalt olen sunnitud kreemi kasutama, sest kui käed kuivavad on see väga ebameeldiv tunne ja ma justkui piinaks neid. Kätekreemide kohapealt mul mingeid erilise eelistusi ei ole, peaasi et oleks väga niisutav ja Selveris ringi käies jäi mulle silma just see Garnieri kätekreem, mis on mõeldud kuivadele ja väga kuivadele kätele, teadsin kohe et selle ma ostan. Kreem teeb käed mõnusalt pehmeks ja imendub ka üsna kiirelt sisse ja ei jäta käsi kleepuma nagu vahel mõndade kreemidega kipub olemad. Kindlasti see on pluss. Sellel on ka väga mõnus lõhn, ma küll ei oska lõhnu kirjeldada, aga kui on hea lõhn siis pean selle lihtsalt ära mainima. Käsi kreemitan üldjuhul peale kätepesu või juhul kui käed veega kokku puutuvad. Olen kätekreemiga väga rahul ja usun, et haaran teine kordki selle kreemi järgi. Maksis ta 4.20€



Kuidas hoolitsete teie talvel oma käte eest? 

Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts