REVIEW: Avon // Face perfector

Jagan teiega oma esimest kogemust meigipõhja kreemiga. Algul ma ei pööranud tootele erilist tähelepanu ja proovisin ja mõtlesin, et mida asja, see peaks olema jumestuskreem? kuid kui seda lähemalt lugesin, sain teada, et see on värvitu meigipõhi ja tekkis tahtmine seda kohe uuesti proovida ja ikka koos jumestuskreemiga. Meigipõhja peale kandes oli tunda kuidas nahk muutub hästi pehmeks ja siidiseks ning veel jumestuskreemi peale kandes oli näha, et lõpp tulemus on palju ühtlasem ja ilusam. Toode ise on ka üsna lõhnatu kui siis üsna õrn lõhn sellel on, aga mulle see meeldib. Selle toote puhul on hea veel, et see on ka tugev UVA/UVB päikesekaitsefiltriga (SPF 20)
17.kataloogi sirvides mulle see toode silma ei jäänud, kuid selle hind jääb umbes 10€ kanti. Ja kui seda erilistematel puhkudel (peod, pildistamised, kus soovid parem välja näha) kasutada, peaks toodet ka üsna pikaks ajaks jätkuma kuna seda ei kulu palju (toodet on 30ml).


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Olen kataloogi sirvides ka seda meigipõhja mõned korrad vaadanud ja selle tellimisele mõelnud. Kas nahk kahe kihi all ikka hingab ka ? Mina, kes ma olen väga probleemse nahaga ei saa lubada näo liigset katmist ja ummistamist.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mina kasutan seda vaid erilistemal puhkudel, kuna enda näonahk pole ka kiita, aga kui kasutada ka natuke õrnema katvusega jumestuskreemi, siis peaks nahk saama ilusti hingata :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts