Jõulud on üllatuste aeg

Ma tean, ma tean, pole siia nüüd väga pikka aega sattunud ja ma peaks häbenema, aga ma siiski loodan, et te mõistate mind, sest praegu on olnud aasta kõige kiiremaid aegu, jõulud ja lähenev aastavahetus. Kuid püüan end nüüd vaikselt blogi lainele tagasi häälestada ja tihemini siia kirjutada. Muidugi tahaks jõuluteemalise postituse nüüd vana-aasta sees ära teha ja alustada uuel aastal uue hooga.
Kuid nüüd asja juurde, võib öelda jõulud on tõesti üllatuste aeg, sest minule tuli see tõelise üllatusena ja kui aus olla siis ega mul see enam meeles polnud, sest niivõrd paljudes loosides on saanud osaleda. Mis see üllatus siis on? Nimelt ka mulle vahel harva naeratab loosiõnn ja mõni päev enne jõule teatas Häly, et olen võitnud tema blogis kingiloosi. Muidugi Klaarika enam ei mäletanud seda, mis seal võita sai ja kui selle üle vaatasin oli mul lausa topelt rõõm, sest see komplekt ja värv on just minu tass teed.

 Oli näha, et pakkimisega oli vaeva nähtud, mis on muidugi väga armas. Kärsitu nagu ma olen ei suutnud ma sekunditki oodata ja avasin paki. Karpi avades vaatas mulle esimesena vastu minu nimeline ümbrik mille sees oli kaart kuhu sisse oli kirjutatud parimad soovid. Suur-Suur Aitäh sulle veelkord ja nii tore, et viitsisid nii palju sellega vaeva näha :) 

Selline oli siis paki sisu. Kahju on ainult küünelakist, mida ma kasutada ei saa, kuid küll see ka kasutamist leiab, kui mitte minu käes siis ema või õe käes ikka.



Oh see kell ja eelkõige see värv. Armusin sellesse kella esimesest silmapilgust




Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Nii vinge on vahel võita :) Mina ootan pakki praegu Stellalt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa ja eriti kui seda juhtub väga harva, muidugi asja tegi heaks ka see, et võit tuli jõuludel :)
      Samas ootamine on ka põnev.

      Delete
  2. Nii ilusat värvi kell :) Mul endal on selline roosa ja valge ja sellist mündivärvi kella olen tükk aega vaadanud ja kaalunud kas osta või ei, aga no pea vist ikka ostma endale selle ka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle endale oli samuti just mündiroheline kell ammu silma jäänud ja olin valmis seda uuel aastal endale soetama, kuid tänu loosiõnnele sain selle endale juba varem ja väga rahul sellega :) Niii, et aga ostma seda kella :)

      Delete
  3. Nii tore näha, et kingitus meeldis :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts