REVIEW: Avon // Huulepulk


Üha enam satun ma huulepulkadest vaimustusse, need annavad välimusele nii palju juurde. Kahjuks ma pole väljapaistavate huulepulkadega veel päris sina peal, aga vaikselt ma liigun selle poole, teen algust tagasihoidlikumate värvidega. Avonilt saadud huulepulga tooniks on "skin", mis siis peaks naha üsna sarnane olema, kuid võiksin öelda, et see on natuke tumedam, rohkem nagu virsikukarva, aga just sellisena see mulle meeldibki. Kui huulepulga avasin , mõtlesin, et ega see nüüd vist kõige parema pigmendiga pole, et jääb üsna õrnalt peale. Nii kui oma huuled sellega üle võõpasin olin positiivselt üllatunud, sest see on just see toon mida ma olen ammu tahtnud. Huulepulk teeb huuled mõnusalt pehmeks, muidugi kui käia külmast õuest läbi siis tahavad huuled ära kuivada, kui aga kohe värvi värskendada on kõik jälle endine. Mina olen selle huulepulgaga väga rahul ning julgen seda soovitada ka teile :)
Kahjuks ma selle hinda ei oska öelda, sest kehtivas kataloogis seda pole. Kuid usun, et hind peaks jääma 5€ kanti.


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Kuidas selle püsivusega oli? Parem kui Luxe omad?


    www.beautysteffi.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmm pole nii väga nende püsivust testida saanud, aga tundub, et Luxe omad püsivad paremini :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts