REVIEW: AVON // Porgandi ja päevalillega turgutav näokreem

Muudame reaalsuseks sinu unistuse loomulikult säravast nahast.
Porgand sisaldab rikkalikult vitamiine ja mikroelemente. Kõike tähtsam aine porgandis on aga beetakaroteen, looduslik antioksüdant, mis parandab jumet ja paneb naha tervislikult särama.
Päevalill sisaldab E-vitamiini ja foolhapet, mis taastavad, siluvad ja ergutavad nahka.


Porgandi ja päevalillega turgutav näokreem ehmatab ilmselt kohe ära, puhtalt nime pärast. ja nii minu puhul ka oli. Minule jäi see tänu selle nimele kataloogist silma ja kui ma selle avonilt saadetud pakist leidsin, mõtlesin et oh saangi selle ära proovida, kuid muutusin kohe ka üsna kartlikuks. Ei julenud naljalt oma garnieri näokreemi nurka panna ja seda proovima hakata. Garnieri kreem on mõeldud just minu kombineeritud nahale ja pelgasin erinevaid asju avoni näokreemi suhtes. Kuid siis ühel õhtul ma võtsin julguse kokku ja proovisin ära. Lõhn on tal üsna tugev ja ilmselt mõnele täiesti harjumatu. Pesin näo puhtaks ja siis avasin kreemi, sarnase konsitendiga nagu garnieri oma võib-olla on avoni oma veits vedelam. Alguses peale kandes tundus, et see jätab küll mu naha no nii läikima kui vähegi võimalik, aga mida ma rohkem seda naha sisse kreemitasin, seda matimaks jume läks, nägu oli ka väga mõnus siidine ja mulle hakkas lausa meeldima. Kuid sain seda mõned päevad kasutada kui täheldasin oma näonaha muutumist, hakkasid tekkima ebameeldivad "külalised" ja nii ma selle kreemiga hüvasti jätsingi. Olen oma näonaha vaikselt korda saanud ja ei taha seda jälle pekki keerata võib-olla kui oleks seda veel nädala kasutanud oleks nahk jälle korda läinud ehk oli see mingi reaktsioon, et uus toode, aga kuna ka selle lõhna talumine läks raskeks, muutus üha enam ebameeldivamaks siis juba sellepärast jäi selle kreemi kasutamine katki. Ilmselt kellel on hea lõhna taluvus saavad seda kasutada, üldjuhul mul ka, aga miski muudab selle ebameeldivaks.  Kuid nagu näha sain, siis see kreem sobib tõesti ka rasusele-ja kombineeritud näonahale ja see niisutab nii palju kui vaja ilma, et nägu jääks läikima. 
Näonahk on asi millel ma ei julge erilise katseid teha (just kreemide ja pesemisvahendite suhtes), ega midagi naljalt proovida, sest sellega olen terve elu võidelnud ja nüüd kui see hakkab korda saama siis julgen ma veel vähem midagi uut oma näonahal proovida.
17.kataloogis maksab näokreem 2.79€ (täishind 4.20€). Kreemi ennast on 75ml mida peaks jaguma ka üsna pikaks ajaks.


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts