REVIEW: Avon // Luxe Glitz huulepulgad

Täna räägin teile kahest Avoni Luxe sarja huulepulgast. Kuuldes sõna "Luxe" on esimene mõte, et need pole midagi tavalist, vaid natuke erilisemad. Pakendeid vaadates võib seda ka kinnitada. Nende väljanägemise kohta on õige öelda "less is more" . Disainiga pole ülepingutatud,  lihtsalt värviga on mängitud, mis teeb asja luksuslikumaks.


Huulepulga tooniks on "Plum noir" ja ütleks, et see huulepulk on mulle ikka väga meelt mööda, ma ei tea kas mulle tundub, aga see kuidagi sobib minuga. Mustad juuksed, talvel veidi kahvatum jume ja mõnusalt ploomised huuled, noo nii meeldib :) Kuid nüüd natuke huulepulgast lähemalt. Esmapilgul huulepulka silmitsedes mõtlesin, et selle pigment on üsna tugev, aga peale kandes,ma ei saa öelda, et pettusin, pigem olin üllatunud. Seda natuke katsetades olin ma siiski rõõmus, et see pole väga tugeva pigmendiga vaid täpselt paras. Peale on huulepulka väga mugav kanda, ots on täpselt huule kujuga. Püsivus ei ole sellel just kõige parem, vajab üsna sageli värskendamist. Kindlasti kui huulepulga maha võtan pean huuled üle võõpama huulepalsamiga, sest see nagu natuke kuivataks huuli. 


Kuna on pime aeg, siis ei saa kahjuks teha lähedalt pilte ilma välguta. Kuid loodan, et varsti saan siiski välguga paremaid pilte teha. Tegelikkuses on huulepulga toon natuke tumedam.

Selle huulepulga tooniks on "Pink lust".  Ka see toon on väga mõnus, minu arust sobiks see imehästi suveks. Kuid ka praegusel ajal on ilus, mõnusalt tagasihoidlik, ega paista siin sombuses sügises välja (siin tartus on jälle sügis, sajab vihma ja lumi on läinud) juhul kui sa ei taha eriti silma paista.  Selle huulepulga kohta kehtivad samad asjad mis eelmiselgi.

Samuti selle huulepulga toon on tegelikuses oranžikam, kindlasti mitte nii roosa, kuid nime järgi võiks eeldada siiski üsna roosakat tooni. 

Siin on näha huulepulga üsna õigeid toone, just see nn roosa näeb selline oranž välja. Olen väga rahul, et Avon just sellist tooni huulepulgad mulle saatis.

17.kataloogis on hinnaks 7€ (täishind 9.50€)

Mis tooni huulepulkasi eelistad sina talvel kanda? 

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Käeseljal tooni proovides võib sattuda eksitusse! Avoni ilukoolitaja Ene Raidmets soovitab huulepulga tooni sobivust proovida vasaku käe nimetissõrmel, kuna seal on nahatoon kõige lähedasem huule tooniga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ei teadnudki sellest ennem midagi, aga aitäh nõuande eest :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts