Natuke ka lihtsalt juttu

Pole siia juba ammu kirjutanud oma tavalisest päevast või niisama mingit juttu, muidugi ma pole eriline jutustaja, aga kui vaja siis midagi ma siia ikka kirja panen. Käisime nüüd pühapäeval perega Tartus, issil tulevad vahel harva mõtted, et võiks kuskile minna ja seekord siis Tartu. Aga kuna meie issi pole mõtlemises just eriti tugev siis jah. Hakkasime minema kuskil enne kahte. Muidugi mind pandi kohe rooli. Kuna ma aga prille ei kandnud (tegin avastuse, et pole lihtne sõita kui prille ei kanna) ja oli üsna koera ilm siis oli üsna ebamugav sõita, aga eks kõigega tuleb harjuda. Linnas olime vist kolme paiku. Esmalt läksime raekoja platsile, aga ilmselgelt sellisel kellaajal veel tuled ei põle ja nii sai just emme pettuda (mina olen tuledes linna ära näinud), aga mis seal ikka jalutasime siis edasi, käsime ka ülikooli juures, tegime tiiru toomemäel. Ei saanud üle ega ümber ka ühest sööma korrast, mis ilmselgelt tänu õele oli Mc'is. Kõhud täis, käisime veel korra kaubamajast läbi, et Apollos käia ja ilmselgelt leidsin ma raamatu, mida mul vaja võiks minna, nii mina lihtsalt. Kodus olime veits peale kuute, aga kuna minu üks jalanõu oli täiesti läbimärg, siis tooõhtu ma enam kuskile ei läinud ja siis tuli musi meile. Veetsime koos ühe rahuliku pühapäeva. :) 





Teie Klaarika! :)

Comments

  1. "Kuidas olla jumalik" on täitsa huvitav lugemine (Y)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Proovin ka leida aega, et seda lugeda. Selle väljanägemine juba kutsub lihtsalt lugema :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts