REVIEW: Avon // Talvine toitev palsam

Toode lubab: niisutab hetkega ja leevendab lõhenenud ja kuiva nahka ninal, huultel, kätel ja küünarnukkidel. Pehmendab ja annab mugava tunde.
MANDLIÕLIS JA ROHELISES KOHVIOAS leidub rikkalikult:

  • D-VITAMIINI, mis kaitseb nahka kahjulike välisfaktorite eest ja tugevdab naha loomulikku kaitsevõimet
  • E-ja C-VITAMIINI, mis leevendavad ärritusi ja soodustavad naha taastumist
  • OMEGA 6 hapet ja B-VITAMIINI, mis tagavad kauakesta niisutuse

Olen leidnud vist asendamatu kaaslase, kellega see külm talv üle elada. (Tartus pole muidugi talve haisugi, ainult vihm, pigem nagu sügis) Sain Avonilt proovimiseks selle ime hea huulepalsami, mida võib kanda ka kuivadele küünarnukkidele ja üldse kuivematele kohtadele. Kuid mina näen seda ainult enda huultele kandmas. Huulepalsamit olen kasutanud nüüd natuke üle nädala ja tunnen kuidas mu huuled on pehmemad ja paistavad isegi natuke tervemad, ei lõhene enam nii, nagu vahepeal. Sellel on ka mõnusalt suur peale kandmise osa (ma tõesti ei tea, kuidas seda teisiti nimetada), palsam ei jää ka läikima, seega saad seda edukalt ka ilma peeglita peale kanda, ilme mõtlemata kas huule ümbrused läigivad. Peale kandes on tunda ka sellist üsna huvitavat lõhna, mis mõnele võib vastukarva tunduda, aga õnneks seda on vaid peale kandes tunda. 
17.kataloogis 6.99€ (täishind 10€). Minu jaoks tundub tal olema veist krõbedam hind, kuid mõtlema hakates on see ka väga vajalik ja tundub, et seda jagub ka üsna pikaks ajaks, seega see ost tasub siiski ära :)


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts