Christmas Whislist


1. Kummeliga veekindla silmameigi eemaldaja. Olen juba pikalt mõelnud, et võiks midagi the body shopilt osta ja kuna mul on meigieemaldaja otsa saamas ja mu silmad on vahel üsna tundlikud siis see oleks nii sobiv. Hinnaks on tal kodulehel 14€, eks ta üsna krõbe ole tavaliste meigieemaldajate kõrval, kuid ma siiski nii väga tahaks selle järgi proovida.
2. Lush Bubblegum huulekoorija. Nii kui ilmad lähevad jahedamaks, muutuvad minu huuled väga jonnakaks, kuivavad ja mida kõike veel, aga huulekoorijaga saaks oma huuled natukenegi ilusamaks ja korda teha ja mis põhiline, tänu koorjale saaks hakata kandma ka erinevaid huulepulkasi. kes tahab kanda huulepulkasi kui
3. Real Techniques pintslid. Neist kuuldes ja neid vaadates tahaks neid väga omada. Need juba näevad nii head välja. Kuna mul meigi pintsleid ka põhimõtteliselt pole ja vahel tunnen väga puudust, siis nii hea kui just need oleks. Nad on vist üsna kallid, aga usun et nad peavad ka siis üsna hästi vastu.
4. Tahe Botanic-Mascarilla keratin gold. Hetkel on mul kasutusel üks teine tahe mask, lähemalt saad lugeda sellest SIIN ja see on väga hea mulje jätnud ja seega on tekkinud tahtmine keratiini sisaldavat maski proovida. Hind peaks sellel olema mingi natuke üle 10€. 
5. Lush Ocean Salt. Kuna minul on rasune nahk siis see oleks just midagi mulle ja ma pole ka ammu kasutanud näokoorijat, ning see oleks veel üks põhjus miks see endale soetada. Kodulehel on tema hind 9.50€. 
6. Bourjois Healthy Mix Foundation. Hetkel on küll üsna mitu jumestuskreemi kasutusel ja üks veel tulemas, aga no tõesti minu jaoks ei saa midagi küllalt olla ja tõesti see on ka asi mida tahaks kohe homne päev järgi proovida, aga kahjuks selle hind on mind tagasi hoidnud. Maksab 16€ kopikatega.

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Replies
    1. kas tallinnast foorumis keskusest või nende kodulehelt http://lush.ee/ :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts