Vacation // Grand Ring Hotel


Enamus puhkuse päevadest veetsime basseini ääres. Seal oli rohkem õhku kui mere ääres (aga ega sellepärast seal käimata ei jäänud). Basseisin sai ka väga tihti ujumas käia, sest vesi oli just selline, mis jahutas. Kuigi natuke jahedam kui merevesi.
Praegu neid pilte vaadates tekib suur igatsus sooja ja puhkuse vastu. Kool hakkab lõppema ja pinged üha enam kasvavad, mis omakorda tekitavad stressi. Kuid ma tean, et ma pean hakkama saama ja ma ka saan :)












Teie Klaarika! :)


Comments

  1. Tee ka ostetud asjadest postitus:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma küll palju asju ei ostnud, aga mõned asjad ikka. Eks ma võtan selle asja plaani ;)

      Delete
  2. I would be supportive on all your articles and blogs as a result of they are simply up to the mark book flights hotels .

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts