Avon // Rich Moisture family cream


Enne kui tänase õige teema juurde lähen, oleks viimane aeg Truvivity loosi võitja välja kuulutada. Olen seda kogu aeg edasi lükanud, sest aeg lihtsalt jookseb käest. Samal ajal peas ketrab, et kaua sa veel jokutad. Mis seal ikka. Panin nimed ritta ja kasutasin Random.org abi. Tema valis võitjaks Andra Kaldmaa. PaljuPalju Õnnne võitjale ja võtan temaga õige pea ühendust :)


Nüüd õigetel teemadel. Mõnda aega tagasi sain Avonilt paki, kus peitis end kummeli ja kaeraekstraktiga kreem näole, kätele ja kehale. Esimese hooga mõtlesin, et kasutan seda mitu järgnevat aaastat. Potsik on 400ml suur ehk üsna pirakas teine ja jätkub kauaks. Asi on lõppund sellega, et põhi juba paistab. Kui varem ma suurt tähelepanu ei pööranud kreemitamisele peale pesu siis nüüd on see number 1 tegevus, mida teen. Ilmselt selletõttu ka selle kreemi üksi jaksan ära kasutada. 
Minu kuivale nahale on kehakreem üsna sobilik. Hästi mõnus on seda kehale kanda. Imendub kiirelt ja ei jäta nahka kleepuma. Pakendil on kirjas, et sobib kätele ja näole ka. Näole ma seda ei julge panna, sest selleks on oma toode. Mina olen seda kasutanud ainult kehale ja ma olen sellega rahul. 
Kehtivast kataloogist ma seda ei leidnud, aga on olemas teistsugused 400ml potsikud.




Millist kehakreemi Sina kasutad?


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts