Tallinn - Antalya // Freebird Airlines


Aprilli lõpus vanaema juures käies tuli jutuks, et pole ammu reisimas käinud. Asi võttis, aga nii suure pöörde, et tulime koju reisibüroo kodulehti uurima. Leidsin juba päris hea pakkumise, kuid siis tuli väja antud büroo mitte aktiivne tegevus. Mina ei jätnud jonni ja otsisin edasi kuni leidsin selle sobiva. Helistasin neile ja panin asja käima. Meie sihtkohaks oli Türgi, Antalya ja peatuskohaks Grand Ring hotel 5* (kõik hinnas). See oli sobiv pakett, et võtta üks korralik puhkus. Ning 7.mai oli see päev, mil siit eestimaalt lahkusime. 










Kust ostate teie reise? Kindlast reisibüroost või panete kogu reisi ise kokku?


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Me lendasime 10. mai ning ka sama reisipakkuja kaudu. Mul oli esimest korda nö paketikas ning kindlalt läheks veel :D Tõelline puhkus!

    Kui küsida võib, mis hinnaga sa said? Mul oli 5 tärnine UAL 300 eurot ning ostsin 5 päeva enne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peale seda reisi tahaks ma juba uuesti tagasi minna. Mõnus kui kõik minu eest ära tehakse ja minu ülesanne on ainult puhata :)

      Ikka. Meie ostsime selle umbes 2 nädalat enne. Oli 5* AL ja 304 eurot + 16 eurot kindlustus.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts