Magnum // Mini Almond Multipack Ice Cream


Eile poes käies jäid mulle silma Magnumi mini jäätised. Ei lasknud end kaua praadida ja käisin täna neid poes otsimas. Grossi Toidukaupades on need mini jätsid soodushinnaga. Üks karp maksab 2.88€ ja sisaldab endas 6x60g mini Magnumeid. Mina ostsin kohe kaks karpi, sest see sort on üks mu lemmikuid (kõige lemmiku on maasikajäätis valgešokolaadiga). Ning super hea kui külmkapis on alati üks maitsev jäätis võtta. Eriti nüüd kui soojad ilmad pole mägede taga.
Kuni pühapäevani on Grossis see karbike soodushinnaga. Üks sort oli veel, aga no ei tule meelde milline.







Milline Magnumi jäätis on sinu lemmik?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Ma olen neid ostnud ikka usumatu hinnaga. Säästumarketis 5.99 ja kuskil oli 4.50. Viimane hind tundus, et olen eriti soodsalt saanud. Kuid nüüd siis tean, et tuleb Grossi äri rüüstama minna :) Aitäh vihje eest.

    www.stellarium.ee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh sa kui kõrge hind. Kuni pühapäevani saad Grossi äri rüüstada, sest 2.88€ on tõesti hea hind. Aga palun! :)
      Hea kui saan häid pakkumisi jagada ja need ka meeldivad.

      Delete
  2. Oo, miks ma selle postituse avasin! :D Nüüd hull jäätise isu!!

    lauriita.eu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eriti nüüd soojal ajal on jäätis üks suur nõrkus. Tean mida sa tunned :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts