12. Emumäe jooks


Laupäeval toimus 12. Emumäe jooks, millest ka mina osa võtsin. Esimene kord käisin 2014 aastal. Panin ka end eelmiseks aastaks kirja, aga olude sunnil ei saanud minna. See aasta registreerisin end kohe ära ja jõudsin ka jooksma. Võrreldes eelnevate aastatega oli seekord rada muudetud. Kui varem oli 5.5km siis nüüd oli 5.8km ja ka natuke raskem. Rada oli tõesti väga raske. Kuid samas väga huvitav. Umbes 3-4km jooksin üksi ja tihti mõtlesin, et kas jooksen ikka õigel rajal. Õnneks jõudsin ilusti lõppu ja raske mäestikujooks seljatatud. Minu ajaks oli 48:05.7. Ning 2014 oli mul aeg 41:20.1 (saad emotsioone lugeda SIIT ). Ütleme nii, et olen päris rahul. Ma ei ole harjunud jooksma sellisel maastikul. Ning pulss oli ka tavalisest ikka palju kõrgem (keskmine 190 ja maksimum 202). Ime, et lõpuni vastu pidasin :D

Järgmiseks olen end kirja pannud Rakvere ööjooksule (esimene kord osaleda sellel üritusel) ja 10km distants. Pole elus veel nii pikka maad joosknud. Kuid on veel natuke aega, et harjutada :)

 




Käisid Emumäe jooksul? Plaanid minna Rakvere ööjooksule? Mis distantsi jooksed? Oled varem käinud?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Kuidas nii heas vormis oled kui paljudel sinu piltidel kook, kommid jne? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vorm võiks natuke parem olla :D
      Kuid ma proovin siiski magusat mõistlikkuse piires süüa. Enda tehtud kooki söön heal juhul ühe tüki ja nüüd soojal ajal valin mahlajäätise (sest kalorsus on suhteliselt madal ) :)

      Delete
  2. Emumäe jooksul ei käinud, aga RAkvere jooks endal ka ees. Ka 10km. Enne seda veel eesoleval nädalavahetusel Raplas Selveri jooks, kus ka 10km vaja liduda :) Iseenesest 10km ei ole midagi uut mu jaoks, aga kui ikka kuum ilm tuleb, olen lõpus omadega läbi kui läti raha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks see kuumus tee jaa oma töö, aga isegi kui raske on on pärast jooksu hea tunne :) Loodan, et ka varsti pole 10km minu jaoks probleem :)

      Delete
  3. Osalesin eelmisel aastal esimest korda Rakvere Ööjooksul – tohutult soovitan! Sealne meeleolu on täiesti enneolematu ning kaasaelajaid jagub igasse rajapunkti, mistõttu mööduvad 10km näiliselt suurema vaevata :). Ise sel aastal otsustanud Selveri linnajooksude sarjas maksimumi peale minna ning seega Rakveres 21km, loodan, et on sama meeleolukas nagu oli siis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. On näha jaa, et tegu on päris vägeva üritusega :)
      Kuid sulle soovin edu sellel pikal distantsil ja kindlasti saad ilusti hakkama ;)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts