Birthday gifts


Nagu aru oli saada siis oli blogis väike paus. Otsustasime perega (+ vanaema ja tädi) teha väikese pausi enne suve. Kes mind instagramis jälgib (kui sa seda ei tee siis hakka mind jälgima instagrami Kklaaarika), teab et käisime nädalakese Türgis, akusi laadimas. Mul olid postitused valmis tehtud, et seal olles avaldan need. Kohal olles tahtsin maksimumi võtta ja nii ei hakanud blogisse tulema. Avaldan need järge mööda ja pilte, mis Türgis tegin on oioii kui palju. Seega tasub blogi külastada.



Nüüd aga teistel teemadel. Sünnipäeva postituses avaldati soovi näha, mis ma 20.sünnipäevaks sain. Olude sunnil suurt istumist teha ei saanud. Kuid loodan, et kunagi tagantjärgi saame kursaõdedega ikkagi kokku. 

Härralt sain raamatute sarja ja lõhnaõli + super ilusa lillekimbu. Kogu aeg vaatasin ja imetlesin seda. Väga tore oli saada lihtsalt roosidele hoopis imekaunis roosikimp.
Vanematelt ootasin polaroid kaamerat, aga nemad otsustasid minu unistusi täita. Unistused on selleks, et need täituksid ja ma sain endale MacBook Airi. Dreams come true. Olen seda üle nädala kasutanud ja ei kujuta enam ette end mingis muus arvutis. Süsteem on samsungi omast ikka väga erinev, aga vaikselt harjun ja olen väga rahul. 
Ning õelt sain samuti väga vahva kingituse, aga seda näete juba ühes teises postituses :)





Millest Sina oled väga unistanud ja see on ka täide läinud? Kuulaksin huviga teie lugusid :)


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts