Sportland // Nike


Juba ammu olen tahtnud endale musta värvi potaseid. Alguses tellisin neti kaudu endale, aga need ei jõudnud kohale. Kui aga emme endale uued ja väga ilusad potased ostis, teadsin, et tahan ka endale just spordipoe omi. Siis saan kindel olla, et need on orginaalid ja ei tee jalgadele liiga. Algeselt tahtsin endale roosat värvi, kuid erinevate arusaamatuste pärast jõudsin ma mustadeni. Need leidsin ka hoopis meeste osakonnast, aga need oli täpselt samasugused, lihtsalt naiste omad olid pea 50€ kallimad. Nii ma proovisin alguses Rademaris nr.42, aga polnud kindel, kas peavad just sellised olema või number väiksemad. Hüppasin kiirelt ka Sportlandist läbi, et vaadata, kas seal neid on. Minu rõõmuks olid need olemas, soodushinnaga. Nr.41 oli seal viimane suurus ja sobis mulle ideaalselt. Ja need ülimugavad ja ülipehmed potased tee minu koju leidsid. Olen nendega juba mitu korda jooksmas käinud ja mul jagub ainult kiidusõnu. Neid peab lihtsalt katsuma ja proovima, et aru saada kui head need on. Minu omad maksid ~80€ (võin ka eksida, ma tõesti ei mäleta nende hinda). Ning enam ma kohe üldse ei kipu potaseid netist tellima, sest ühed mul on ja joostes on kohe vahet tunda. Seega soovitan investeerida ;)







Kust on pärit Sinu potased? Mida sa neis enim hindad? 



Teie Klaarika! :)

Comments

Post a Comment

Popular Posts