OOTD // 23.09


Ma isegi ei mäleta, millal ma viimati OOTD postituse tegin. Kuna seda on raske meenutada siis teen ma selle hoopis nüüd ära. 
Suvel oli nii mitu korda kui tahtsin, et mu riietust keegi pildistaks, kuid ikka alati vajus kuidagi soiku. Kuid nüüd oli nõus üks mu kursaõde abikätt andma ning loodan, et peale seda postitust ei tule paus. Tahan tihemini teile enda riietust näidata, sest varsti on talv käes ja mida neist üleriietest ikka vaadata. 
Ma olen pikalt otsinud endale musta pintsakut (otsin endiselt seda õiget, tahan, et see oleks natuke pikem, kataks selja ära). Mul on üks kollane, mis on täpselt ideaalne ja mida võiks olla ka teistes toonides. Raske on midagi sellist leida, aga hoian silmad lahti. Selle jaki sain ma H&M'ist. Ning nüüd on elu jälle ilus, sest see sobib igale poole ja teeb look'i alati naiselikumaks ja soliidsemaks.
Juhul kui keegi teab, kus hea hinnaga ja ilusaid musti pintsakuid müüakse, andke mulle teada. Olen üks suur kõrv.






Prillid - Instrumentarium // Pintsak - H&M // Pluus - Tesco (üli äge pood, kui satud Poola, kindlasti külastada seda) // Teksad - New Yorker // Käekott, Baleriinad - Leedu turg



Kas teile meeldivad need positused, et võiksin neid ka edaspidi teha?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Sul on väga ilus kott ja ma olen alati tahtnud endale musta pintsakut, aga kõikide varrukad on mulle lühikesed :/
    -Tuuliki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suur Aitäh! :)
      Minul tahavad aga seljaosad liiga lühikeseks jääda ja ega lühikesed varrukad pole ka ebatavaline. Küll me kunagi selle õige pintsaku leiame ;)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts