Avon // Speed Dry+ // Turquoise Pop


Ma ei tea, mis seletamatul põhjusel ma küünelakke pole teile näidanud, kuid nüüd on aeg. Ma isegi ei mäleta millal see tellitud on, aga nii suve keskel. Mulle on alati türkiisi värv meeldinud (üks lemmikuid). Nii küüntel, riietel, nõudel ja kus iganes veel. Seega jäi mulle see silma ja tellisin selle. Boonuseks veel see, et kuivab kiirelt. 
Oled seda nüüd ühe korra proovinud ja kohe kuidagi ei kipu seda rohkem kandma. Värvi on peale kanda imelihtne, ning piisab kahest kihist. Kuivab tõesti super ruttu, aga päris 30 sekundiga ka nüüd hakkama ei saa. Püsis peal nii 1-1,5 päeva ja siis hakkas kooruma/murenema. Ma pole enne sellist asja näinud. Ilmselt oli asi selles, et ma ei kasutanud pealislakki (kasutan üldse seda väga harva). Tundub, et selle lakiga pead seda kindlasti kasutama. Värv on iseenesest väga ilus. Võtan end millalgi kokku ja proovin koos pealislakiga (või siis aluslakiga). 
Praegu kehtivas kataloogis maksavad Speed Dry+ küünelakid 2.49€ tk. 






Kas Sul on kogemusi Speed Dry+ sarja küünelakkidega? On sul sama juhtunud, mis minul? Kuidas probleemi lahendasid?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Tõsiselt kena värv :)
    Endal on mitmeid mitmeid korsi juhtunud seda, et päeva-kahe jooksul koorub/mureneb värv maha. Olen ka mõelnud alus ja pealislakki kasutada, aga ei tea kas see aitab. Mõne lakiga olen pealislakki kasutanud, see pole aidanud. Ehk peab ka aluslakk siis olema :)

    www.brigittblogib.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. On eks :)
      Mul tavaliselt nii pole juhtunud, et juba peale esimest päeva mureneb. Ilmselt tuleks alus-ja pealiklakki kasutada ehk siis on parem. Peab proovima :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts