Avon // Nutra Effects tasakaalustav päevakreem SPF15


Nüüdseks olen Avoni näokreemi kasutanud pea 3 kuud ja hakkab otsakorrale saama. Nii umbes üks kord on veel jäänud. Olen varem kasutanud sama sarja näokreemi. See on mõeldud kõikidele nahatüüpidele ja kirjutasin sellest ka väikse postituse SIIN. Kuna see mulle väga ei sobinud, tahtsin siiski võimaluse sarjale anda, sest see tundus hea. 
Valisin välja kreemi, mis oli mõeldud just minu nahale (kombineeritud). Alates sellest kui näpu purki pistsin ja kreemi näole kandsin, hakkas see mulle meeldima. Nägu oli mõnusalt siidine ja mis põhiline, see kuivas matiks, ei mingit läiget ( kui siis õrn kuma, aga see mind ei häiri). Kasutan seda nii õhtul kui hommikul. Õhtuti panen natuke paksema kihi, et näonahka toita. Hommikul on nägu mõnusalt pehme. Ning selle lõhn, mmm nii mõnusalt värske. Samuti purk näeb oma rohelise ja valge kombos hea välja. Üks väike miinus on ja see puudutab ka ainult pakendit. Neidudel, kellel on pikad küüned, on seda toodet üsna ebamugav kätte saada kui seda on juba vähem, peab urgitsema hakkama. Minul aga juhtus nii, et kui lõpp hakkas tulema, murdusid minu küüned ära ja kreemi oli lihtne võtta :) 
Mulle see kreem meeldib ja kindlasti tellin seda veel. Kehtivas kataloogis on selle hinnaks 6€.
Mulle meenus ka see, kui suvel Ukrainas puhkamas käisime siis olin usin just selle kreemi kasutamisel. Ning võin öelda, et see päästis mu näonaha päikesepõletusest ja ei tulnud mu näos ka nahka, sest see sisaldab SPF15. Super ju :) 
Avon on tubli töö teinud, sest kreeme on pea kõigile - on niisutav päevakreem SPF 15, kirgastav päevakreem SPF 20, tasakaalustav päevakreem SPF 15 (seda kasutan mina), vananemisvastane mitmetoimeline kreem SPF 20, päevakreem SPF 20  ja veel erinevaid öökreeme ja geele. SIIN on need kõik kreemid ja geelid, kust saad endale meelepärase valida.



Kas Sina oled kasutanud mõnda Nutra Effects sarja tooteid? Kuidas meeldib? Või ehk pole veel tellinud, aga tahaksid?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Olen Avoni müügiesindaja ning tööd alustades sain Nutra Effects komplekti - näopesuvahu, näokreemi ning näogeeli. Mul on see chia seemnetega komplekt ja tõesti hea kraam! Kreem niisutab parajalt, ega jäta nahka rasuseks. Igat senti väärt tõesti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. See on tõesti hea. Ei tekitanud mulle mingeid punne ka. 5+ :)
      Ning hea kuulda, et ka sina oled rahul :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts