Põhjakeskus // Sportland // Stunt // Rulluisud

On viimane aeg rääkida teile oma ühest ostust, mis pidi küll olema järgmine kevad, aga asjaolude tõttu tegin seda nüüd. Nimelt tahtsin 2016 kevadel endale uusi rulluiske osta. Tundsin, et vanad pole need õiged. Neil olid väikesed rattad all ja need polnud kõige paremast materjalist. Tahtsin, et need oleksid natuke rohkem kummist. Kuid siis oli üks saatuslik päev (muidugi ka palgapäev :D), mil oli vaja õele kooliasju osta ja muidugi ka uusi potaseid. Nii me käisime spordipoode läbi kuni jõudsime Sportlandi. Ja mida mu silmad nägema pidid. Seal olid rulluisud soodukaga. Läksin kohe uurima, mis hinnaga neid seal müüakse. Oh seda õnne kui leidsin just need õiged ja veel nii hea hinnaga. Minu õnneks oli sobiv number olemas ja istusid jalga ka suurepäraselt. Ma ei mõelnud hetkekski, sest ma oleks need uuel kevadel nii kui nii ostnud. Lihtsalt selle vahega, et vähe kallimalt. 
Rulluisud ostsin Sportlandist 45€, no milline super hea diil. Nüüd olen nendega sõitnud nii mõnedki korrad ja olen nendega väga väga rahul :)










Kas teie olete ka selliseid oste teinud (plaaniväliseid)? Mille soetasid endale? 



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Mina ostsin ka oma esimesed rullikad nüüd allahindlusega Sportlandist. Kevadel poleks täishinnaga enam raatsinud. :) Mina otsustasin K1 rullikate kasuks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma küll plaanisin täishinnaga osta, aga õnneks ma seda ei teinud, ega tee ka tulevikus. Nüüd lihtsalt tuleb allahindluste aeg silmad lahti hoida.
      Sulle aga palju kilomeetreid uute rulluiskudega ;)

      Delete
  2. Mitme millised rullid Sul on?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vot sellele ma vastata nüüd küll ei oska.
      Oskad ehk sina mulle öelda, kuidas see teada saada? :)

      Delete
  3. Mul samad rullikad. Aga kas sul ka sõites miskit kuskil krigiseb? Mind nii häirib. Ei saagi nüüd aru kas mul laagrid teevad seda häält või plastikosad. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen nendega läbinud nüüdseks umbes 100 km ja pole sellist asja küll täheldanud. Võimalik, et kui rohkem sõidan võib see välja lüüa. Või sinu rullikatel on lihtsalt mingi jama küljes ehk on sul mõni tuttav, kes jagab seda asja ja vaatab need üle :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts