Küpsetatud Šokolaadi-Juustutort Maasikatega


Tuulasin natuke enda piltides ja leidsin ühe koogi pildid, mida polnud veel teile näidanud. Ma isegi ei mäleta enam millal kook valmis, aga ilmselt kunagi suvel. Retsept on pärit "Lia tordid kaunil Kärdik Keraamikal" raamatust. See on väga äge, ma tahaks sealt üle ühe tordi teha, aga siiani olen jõudnud  vaid kaks teha (valisin juba uue ja eriti lihtsa koogi välja, mida plaanin nädalavahetusel teha). 
Tort iseenesest valmib üsna kiirelt ja lihtsalt ~30 minutit, kuid nautida saab seda alles järgmisel päeval, sest vaja on seda hoida veel külmas nii 4-12 tundi (olen tähele pannud, et enamus tordid tahavad pea 12h külmas olla). Tegu on tõelise magusapommiga, mis on väga väga rammus. Ühest tükist piisas, et magusaannus täis saada.
Juhul kui soovid retsepti siis kirjuta mulle facebooki (Klaarika Salus) ja saadan selle sulle :)






Kindlasti ära unusta osa võtta kingiloosist, kus on võimalik võita Dove tooteid. Saad seda teha SIIN.


Milliseid kooke meeldib sulle teha? lihtsasti valmivaid? või neid, kus on vaja ka
pingutada?



Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts