Dove // Kingiloos // LÕPPENUD

Ma pole nii ammu oma armsate lugejate vahel midagi loosinud. Selle vea parandame nüüd ära. Koostöös Dove'ga kingime ühele mu lugejale juuksehooldustooted. 
Äsja on läbi saanud see kaua tulnud suvi ning see kuum päike jõudis juukseid kahjustada. Mina annan võimaluse ühele, kes saab enda juustele pai teha ja neile taas elu anda. 



Kingikoti sisu on ka mulle tuttav. Olen neid samuti ise kasutanud ja jäin rahule. Kirjutasin neist toodetest ka ühe postituse, saad seda lugeda SIIN

Kotike sisaldab endas šampooni, palsamit ja juukseõli.

Selleks, et see endale võita, käitu järgmiselt:
  • Pane "like" Kklaaarika facebooki lehele SIIN.
  • Jaga facebookis kingiloosi pilti. Pilt asub SIIN.
  • Lisahääle saad siis kui jälgid mind Bloglovinis ja/või GFC
  • Facebooki pildi alla kirjuta "jagatud" ja kas kas jälgid mind kuskil, et saaksin sulle anda lisahääle




Kingiloos läheb lukku 24.september. 



Soovin teile kõigile head loosiõnne. Teie Klaarika :)

Comments

Popular Posts