Kajsa Ingemarssom "Väikesed kollased sidrunid"

Alles oli nagu kuu algus kui juba on uksetaga uus kuu. Ma ei mõista, kuidas see aeg nii kiirelt läheb. Sellega seoses on aeg rääkida teile septembrikuu raamatust. Valituks osutus suvel ostetud "Väikesed kollased sidrunid". Mingeid erilisi ootuseid polnud. Nägi lihtsalt armas välja ja kirjeldus tundus ka hea. Taaskord olen oma valikuga äärmiselt rahul. Raamat oli algusest lõpuni väga kaasahaarav. Kui mingi hetk tundus asi kuidagi ebahuvitav siis järsku kõik muutus ja nii kuni raamatu lõpuni. Kuna mulle meeldib see kokanduspool ja kõik seonduv restoraniga siis oli see raamat just sobilik.
Muide ka selle raamatu skoorisin suvel raamat24.ee'st ülisoodsa hinnaga, vaid 2€. Eriti huvitav on see, et nii juhuslikult sattusin Apollosse aega parajaks tegema. Uurisin erinevaid raamatuid ja järsku jäi silma ka see samune "Väikesed kollased sidrunid" raamat. Ning mind üllatas see hind, mina sain selle 2€ ja seal maksis see pea 20€. Mis on siis teose tegelik hind?
Üks tähelepanek veel. Kui tavaliselt on mul peas idee olemas, kuidas raamatut pildistada, siis seekord polnud. Võtsin raamatu ja lihtsalt asetasin selle lauale. Kui pilte töötlema hakkasin siis üllatusin, sest tulemus on päris hea :)







Kas Sina oled raamat24.ee lehelt raamatuid ostnud? jälgid seal olevaid sooduspakkumisi?



Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts