Zoe Sugg "Tüdruk Online"

Ongi käes aeg rääkida juunikuu raamatust. Raamatu valiku tegin Cosmopolitani abiga. Iga kuu on ajakirjas raamatu soovitus ja just see raamat oli juunikuu ajakirjas. Ei mõelnud kaua kui teadsin, et tahan seda raamatut järgmisena lugeda. Olen ääretult rahul, et otsustasin selle raamatu kasuks. Raamat oli tõeliselt kaasahaarav ja lihtsalt unustasin ennast lugema. Kui raamat läbi sai oli selline hea tunne, et kõik ikka hästi lõppes. Mulle ikka meeldivad ilusad lõpud. Kui asjad raamatu lõpus lahtiseks jäävad siis jääb sisemiselt midagi kripeldama ja see mulle väga ei meeldi. Juhul kui pole järge oodata. Kindlasti soovitan seda raamatut ka teil lugeda. Raamat on ostetud Rahva Raamatust ja täishinnaks on sellel 19.95€. 
Emmega juba naersime, et kui nii edasi, saame varsti oma raamatukogu avada :D. Nii ootan, et riiulid valmis saaksid ja seina. Saaksin teile näidata enda raamatute kogu. 







Kust saad Sina ideid, millist raamatut järgmisena tahad lugeda?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Ma ei ole kunagi eriline raamatute lugeja olnud, aga nüüd, kui kool läbi, tahaks küll hirmsasti lugeda. Juba kolm raamatut ootavad järjekorras, üks neist see sama, mida tutvustasid. Poes lapates jäid mind natuke häirima tõlkija kirjavead, aga muidu tõesti kaasahaarav ja juba poes lugesin tunnikese seda, niiet ei pannud ise tähelegi.

    Peamiselt leiangi raamatuid poodidest, aga sellega on see probleem, et ma ei ole eriline raamatute ostja (niikuinii ju üks kord loen ja jääb seisma), seepärast eelistan raamatukogusid. Siiski on väike aga selle taga, et uusi raamatuid kas raamatukogudes veel ei ole või on neil alati järjekorrad. Aga mulle ei meeldi lugeda tähtaeg kuklas. Ma tahan ise lugeda täpselt siis ja täpselt nii palju kui ise heaks arvan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma alguses nagu ei oodanud sellest väga midagi, aga läbi lugedes sain aru kui hea raamat see on.
      Eks ta nii ole jah, et kui tähtajaga siis nagu ei kipu üldse lugema.

      Delete
  2. SÕNAKORDUSED RAAMAT! KAS EI LEIA SIIS SÜNONÜÜME- TEOS JMS?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen alati vaadanud üle, et suurt sõnakordust poleks, aga täna juhtus selline apsakas. Järgmine kord vaatan kriitilisema pilguga. Aga Aitäh, et ütlesid, olen järgmine kord tähelepanelikum :)

      Delete
  3. Minagi lugesin seda raamatut ning olen vaimustuses! Läbi sain ühe päevaga, sest ei suutnud lihtsalt raamatut käest panna.
    Uusi teoseid soovitab mulle raamatukogupidaja, kes teab täpselt, milline on minu eelistus. :)

    http://briiitaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks ta nii kipu olema, et kui hea raamat siis saab ka kiirelt läbi.
      Ma sellise asja peale polegi tulnud, et raamatukogupidaja raamatuid võiks soovitada :)

      Delete
  4. Replies
    1. Suur Suur Aitäh! :)
      Mul on ka hea uudis. Soetasin uue kaamera ja saab paremaid pilte teha, kuid ega neilgi midagi viga pole :P

      Delete
  5. Mul ka tükk aega mõttes see raamat läbi lugeda ja tundub, et nüüd varsti võtangi selle käsile. Uusi raamatusoovitusi saan sõbrannalt ja samuti lappan ise tihti Rahva Raamatu ja Apollo kodulehti.
    Nõustun eelkõnelejaga, et pildid on tõesti väga ilusad :)

    http://kadddii.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kindlasti võta :) Olen ka vahepeal Rahva Raamatu ja Apollo top10'st raamatuid vaadanud.
      Suuuur Aitäh! Teete mind nii rõõmsaks ja annate indu juude :)

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. This is a very well written post. Also check this Zoe Sugg Net Worth

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts