Pentax K-S1 + Tamron 18-200mm

Ma ei jõua teid ära tänada kui armsad te olete. Mul on au saada ilusaid sõnu enda tehtud piltide kohta. Pole vist eales neid nii palju saanud. Teie positiivne tagasiside annab nii palju jõudu ja motivatsiooni edasi blogimiseks. Iga kommentaar on mulle väga tähtis.
Aitäh, et te nii toetavad olete! :)

Kui 9.klassi lõpukingiks sain vanematelt kaamera siis nüüd, gümnaasiumi lõpetanud, otsustasin ise selle osta. Uue kaamera ost tuli kuidagi ei kusagilt. Üks päev unustasin ennast Photopointi lehele ja vaatasin/uudistasin seal ringi. Leidisin Canoni oma ja küsisin siis klienditeenindajalt abi ja tema soovitas mulle hoopis Pentaxi oma. Pikalt ei kahelnud, et just see kaamera osta, sest vana kaamera oli ka Pentaxi oma ja soetatud oli juba 2 objektiivi ja välk. Nii ei pidanud hakkama jälle uutesse objektiividesse investeerima. Tuli lihtsalt uus kere osta ja natuke parem objektiiv. Valituks osutus siis Pentax K-S1 kere ja objektiiviks Tamron 18-200mm. Mingeid tehnilisi näitajaid ma teile ette lugema ei hakka, sest selles osas olen ma siiski üsna võhik. Nii palju ikka uurisin, et uus kaamera on vanast märkismiväärselt parem.Videot on ka palju parem teha ja ehk polegi see enam lihtsalt mõte ja kunagi jõuab ka siia esimene video? Rohkem andmeid saad lugeda SIIT. Olen sellega juba nii mõnegi pildi klõpsinud ja olen väga rahul. Kui hiljaaegu õppisin vana tundma, siis nüüd hakkab kõik otsast peale. See mind ei heiduta, sest õppimise protsess on alati põnev :)

Peale jaanipäeva lähme perega nädalasele sõidule siis saan uue kaameraga paremaid pilte teile teha. Ootan seda juba huviga :)






Millist kaamerat kasutad Sina? Kaua oled seda kasutanud? Oled rahul või plaanid uut soetada?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Mul on Nikon D3100 kaamera, mille soetasin 2013.a augustis. Alles hiljaaegu sain ta piisavalt selgeks, et manuaaliga pildistada, kuid õppimisruumi veel on. Siiski pole ma oma kaameraga enam rahul ja tahaks midagi uuemat (hetkel mõtteis Nikon D7200). Praegu jääb asi küll raha taha, aga see annabki natuke aega rohkem uurida ja vaadata. Ja see vastab (minu puhul) küll tõele, et kui annad fotograafiale sõrme, siis see võtab sul't käe. Mul on juba soovidenimekirjas nii palju asju just seotud fotograafiaga, et jube :D Oleks rahahordid ka minu poole liikumas, oleks tore.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks ta nii kipu olema kui kaamera on olnud juba 2-3 aastat siis tahaks uut. Aga unistused ongi selleks, et need täide viia. Küll ka sina omad kunagi seda kaamerat, mida hing ihkab. Kuid nii see on tõesti, et kui annad fotograafiale sõrme, võetakse terve käsi :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts