Instagram Post #7

Ongi käes esimene suvekuu. Loodan väga, et suvi tuleb ilus. Kuid täna tahan teile näidata instagrami pilte, mis maikuus tehtud sai. Viimati tegin sellise postituse 2014 aasta viimasel päeval ja nüüd oleks aeg see asi parandada. Muidugi vahepeal oli telefon katki, aga nüüd oled taas rajal. Kui soovid pilte esimesena näha, siis hakka mind jälgima SIIN.

1. 19!!! // 2. Seljatasin inka suulise eksami edukalt ja ka trenn oli super // 3. Tulbid, mu lemmikud // 4. Selfie - läksin enda armsatele sugulastele külla

1. Minu väike lõvi // 2. Meie armas siks // 3. Emmele emadepäevaks armsa sõnumiga tahvel // 4. See imeline Annelinn

1. Maaaaasikad // 2. Käin rattaga kodukohta avastamas // 3. Selfie // 4. Käisime perega mõned tunnid seiklemas

1. Kui keegi teine lilli ei osta, tuleb need ise osta // 2. See võrratu peegel // 3. Sain lõpuks ka pildid kätte, super töö // 4. Endiselt pole tõusud minu rida, aga sain hakkama.

1. Käisime perega Siguldas treppe vallutamas (peagi sellest ka postitus tulemas) // 2-3. Selfie // 4. Tegime jälle ühe tiiru Leedu turul (ka sellest lähiajal postitus tulemas)


 Maikuu lõpetasin ühe rattasõiduga. Küll mu kodukoht on ikka ilus.
Ma polegi küsinud, aga kuidas teile sellised postitused meeldivad? Kas jätkan nende tegemist?


Teie Klaarika! :)


Comments

Post a Comment

Popular Posts