New In // Ebay // Iphone 5S // Case

Olen ka mina nüüd õnnelik õuna omanik. Mina oman Iphone 5S'i ja olen sellega enam kui rahul. Nii pea kui telefoni sain unustasin ennast tundideks ebay'sse. Esiteks, korpuste valik on meeletu ja teiseks, korpused ei maksa pea midagi (LG ühe korpuse hinnaks oli vähemalt 7€). EI olnudki muud kui leida need õiged. Kui õiged korpused leitud, pidin leidma tellija, sest ise veel ei oma seda swedpank'i kaarti 2in1, kuhu kuulub krediitkaart. Õnneks päästis armas Egle mu hädast välja. Tellisin endale neli koprust ja kaitsekiled. Ja täna tahan ümbriseid ka teile näidata :)


Läbipaistev korpus pole küll ebayst tellitud, aga kuna jutuks tulid korpused siis mõtlesin ka selle ära näidata. Ostetud on see Leedu turult ja maksis see vist 4€. Maksis natuke rohkem kui võrrelda ebay'ga, aga seda oli siiski vaja. Korpus pole ka päris tavaline. Hall osa on kaetud väikeste täppidega, aga see ei torka silma ja tundub kui tavaline. Materjaliks on silikoon.

Roosa korpus pole päris see, mis ma ootasin. Teeb telefoni suureks ja ääred pole ka ilusti vastu telefoni, sest pole päris plastik ega ka päris silikoon, selline vahepealne. Sellest hoolimata näeb see kena välja ja usun, et see seisma mul ei jää. Maksis see umbes 3€.

Eest vaates roosa. Katab ilusti telefoni kõik servad ära. 

Ma isegi ei mäletanud, et sellise ümbrise endale tellinud olin :D. Ka see on üsna selline painduv, aga see hoiab telefoni äärtest palju ilusamini. Teeb ka see ümbris telefoni tunduvalt suuremaks. Kuna korpus on kena siis pole väga hullu. Selline ümbris on hea siis kui telefon kotis koos võtmetega on või asjadega, mis kriibivad. Nii jäävad servad terveks. Kahjuks minul juba hõbedased servad täkkeid täis. Hind oli kuskil 2€.

Vot sellised korpused mulle meeldivad, mis on plastikust, õhukesed ja ei tee telefoni suureks. Praegu on see kõige rohkem kasutust leidnud, lihtne ja ilus. Hinnaks oli natuke alla 2€. Pole enam linke alles, et, neid siia lisada. Järgmine kord olen targem :)

Viimane, kuid mitte hapupiimane ümbris on saanud minu lemmikuks. On ka see plastikust ja õhuke. Ma ei tea täpselt, miks see lemmik on, aga ilmselt see lihtsus ja sobivus just hõbedase telefoniga. Maksis ka see alla 2€. 

Viimane korpus jõudis minuni eelmine nädal ja juba on üks korpus soovide nimekirjas. Plaanis on tellida telefoni selfiepulk, aga eks näis kas selle tellimiseni jõuan või mitte. 



Kui tihti tellid Sina ebay'st? Ja mida tellid sealt kõige enam?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Sain ka endale iphone 5s'i ja peaks vist ka ebaysse korpust otsima minema.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muidugi mine, leiad kindlasti endale sobiva :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts